Hej kære aminoer |
Hej Mikkel,
Hvis du sender dit nummer til mat@timothymedia.com
Så kan jeg ringe til dig i morgen ved 16 tiden og forklarer dig lidt om det hele og om hvordan du forøger raten.
Mvh Matias
Hej kære aminoer |
Hej Mikkel, Hvis du sender dit nummer til mat@timothymedia.com Så kan jeg ringe til dig i morgen ved 16 tiden og forklarer dig lidt om det hele og om hvordan du forøger raten. |
Synes det virker som en fin og overskuelig side! Måske der kunne arbejdes lidt med noget USP'er + trust signaler ala user reviews(ring til de 3 kunder der har konverteret og få lokket et review ud af dem evt., de bider som regel ikke, og smid dem direkte på siden et sted hvor folk kan se, gerne med billede på :D) Der er det med facebook trafik at det typisk(i mine øjne ihvertfald) kan være lidt svær at få til at konvertere første gang de er på siden. Her kan man måske med fordel overveje at få noget remarketing i gang på dem der har foretaget noget på din side, men ikke gennemført købet. Ligeledes kunne det jo godt være i skulle overveje at finde noget mere købeklar trafik? I kunne jo godt finde sådan en gratis kupon på 600 kr til adwords så i kan teste det lidt af. Igen synes jeg stadigvæk i bør have fokus på at på en eller anden måde udnytte den kolde trafik i jo får, enten ved remarketing kampagner eller ved at få dem til at give deres email fra sig. Lige lidt hurtige tanker.. aner ikke om det giver mening :D |
Har som sagt haft en ingeniør til at hjælpe med flere dele af siden, så er ikke helt klar over hvad du mener med USP'er
Hvad tænker du på med remarketing og hvordan fungerer dette |
USP = Unique selling proposition. Hvorfor skal kunderne handle hos dig? Tjek en søgning ude i google på et produkt. Google adwords annoncer ligger i toppen der markeret med gult(hvis der er nogen der byder på det). Du betaler dig så og sige til en bedre position :) Remarketing handler om at vise folk der har besøgt din hjemmeside relevante reklamer på fx facebook/google, så du kan trække dem ind på din hjemmeside igen, da de allerede har vist interesse for din side. |