Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til søgeoptimering.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Nyelåger.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter mange år i branchen, har jeg nu startet mit eget firma med renovering af køkkener.

Der er mange om buddet, så der skal gøres noget, for at kunne findes på Google.

Min hjemmeside er lavet i Wordpress, og jeg bruger Yoast SEO.

Jeg er ganske grøn på dette område og har mange spørgsmål - her er lige et par stykker til at starte med:

1: Hvor lang tid går der, før Google opdager de ændringer man foretager i forhold til søgning?

2: Hjælper det at genopfriske siden i "Google submit URL"?

3: Skal man submitte alle relevante undersider, eller er det nok at gøre det med hovedsiden?

4: Bør jeg tage fat i professionel rådgivning? Nogen anbefalinger? Hvad koster den slags?

 

På forhånd tak

Poul

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul 

Så snart du begynder at linke lidt til din side (du kan jo starte med et link her på Amino) burde Google kigge forbi og indeksere hjemmesiden i Google :-)
Generelt set er hjemmesiden helt fin, dog er forsiden efter min mening lidt kedelig og jeg savner lidt noget mere tekst på flere af undersiderne, hvilket Google også godt kan lide.

Derudover ser det ud til at du bruger den samme meta description på flere/alle undersider, hvilket ikke er godt!

Professionel rådgivning er altid godt og jeg vil anbefale dig https://bondtofte.dk/ 

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Nyelåger.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for svar.

Bør jeg lave forskellig meta description på alle siderne?

Hvordan med fokus søgeord - bør de ligeldes være forskellige, eller bør/må de bruges flere gange?

Mvh

Poul

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Både meta titles og descriptions bør være forskellige fra underside til underside.
Fokus søgeord i Yoast SEO er blot en funktion som hjælper dig til, at tjekke om du har dit keyword med i titel, indholdet, meta title osv :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Nyelåger.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Men skal man fokusere på forskellige keywords på de enkelte undersider? Eller er det fint nok, at man fokuserer på samme ord på 5-6 sider?

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Hvis du har brug for hjælp og et par gode råd omkring søgeoptimering, skal du være mere end velkommen til at kontakte os hos ATAK A/S. Søgeoptimering er et af vores specialer, og vi hjælper både små og store kunder.

Ellers kan du finde brugbar hjælp her: http://www.atak.dk/soegemaskineoptimering/google-optimering/soegeoptimering/ og her: http://www.seotips.dk/

Ring og spørg efter William Atak eller Daniel Nielsen, så skal vi nok hjælpe dig.

ATAK A/S

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Offersen:

Men skal man fokusere på forskellige keywords på de enkelte undersider? Eller er det fint nok, at man fokuserer på samme ord på 5-6 sider?

Ét keyword per underside og én underside per keyword - ellers forvirrer du bare Google ;-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Nyelåger.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker igen for diverse svar.

Jeg må prøve at rette ind :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Nyelåger.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Så er det tid til lidt mere hjælp :-D

Kan I anbefale en online-tjeneste, der kan seo-analysere ens site?

Hvordan har indgående links påvirkning i forhold til Google-placering? 1/ Virker de, bare de findes et sted derude på nettet? eller 2/ tæller de, når der er besøg via linket?

På forhånd tak

Poul

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Offersen:

Hej igen

Så er det tid til lidt mere hjælp :-D

Kan I anbefale en online-tjeneste, der kan seo-analysere ens site?

Hvordan har indgående links påvirkning i forhold til Google-placering? 1/ Virker de, bare de findes et sted derude på nettet? eller 2/ tæller de, når der er besøg via linket?

På forhånd tak

Poul

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

 

De virker når Google har indekseret (fundet) linket, om der er nogen der besøger siden via linket eller ej har ikke nogen betydning

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)