Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pomade/hårvoks regler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har kigget lidt på Miljøstyrelsens hjemmeside, for produktion af pomade/hårvoks. Dog kan jeg ikke finde nogen liste over brug af kemikalier.

Findes der en sådan konkret liste af bandlyste kemikalier (er godt klar over de basale)?

Pft.

Kasper

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 09:22

Slet ingen der kender disse regler?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Johansen:
Dog kan jeg ikke finde nogen liste over brug af kemikalier.

Så må du altså blive lidt bedre til at kigge, glædende EF direktiv fremgår tydeligt af deres hjemmeside.  Der findes både en liste med forbudte, delvis tilladte og tilladte stoffer som i kosmetik.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 04:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kunne du henvise til linket, istedet for at pointere min uduelighed for at finde ting på nettet?

Ikke for kommentere negativt, men jeg leder efter konstruktive svar, som det sidste og ikke nedladende henstillinger.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Johansen:
Kunne du henvise til linket, istedet for at pointere min uduelighed for at finde ting på nettet?

Ret utroligt så hjælpeløse folk stiller sig an her på Amino så snart de ikke kan finde det de søger indenfor 2 nanosekunder.  Det står jo klar og tydeligt på miljøstyrelsens hjemmeside hvad EF forordning du skal bruge.  Prøv evt at Google miljøstyrelsen + kosmetik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)