Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på Trendsales

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg ville starte ud med at prøve at sælge mine ting, på en nem og billig måde besluttede jeg mig for at bruge trendsales.
Min kæreste ville derfor være så sød at hjælpe mig og oprettede en bruger og vi gik igang med at prøve at sælge.
Efter nogle dage fik vi lukket en annonce, fordi vi havde misforstået at vi skulle købe noget der hedder TOP-placering til annoncen (altså en reklame for vores reklame) ellers var det ikke lovligt, i følge deres regler. Den blev lukket og vi skrev til dem men fik aldrig svar, med i den annonce var der 2000 forside visninger som vi så ikke har fået og vi skrev at vi nok skulle gå ind og købe top-placering, men det var åbenbart ikke ok.

Så efter et par dage fik vi vores konto spæret, fordi min kæreste åbenbart havde haft en anden gammel bruger der inde som hun aldrig brugte.
Det måtte man ikke. Det er også forståeligt nok at det ikke er ok at have 2 brugere, men vi ville jo bare bruge den nye og så have den gamle slettet. Det kunne vi ikke, vi kunne bruge den gamle om 7 dage og så ville de slette den nye, plus de tager de penge der stod på kontoen, plus de sletter vores vip som vi lige havde købt.
Samtidig fik vi lige at vide at en bruger skal være meget personlig, derfor må min kæreste åbenbart ikke hjælpe mig med trendsales da det kun er mig eller min kæreste der må bruge den og ikke os begge. Så lukkede de support sagen og så var den ski* slået fra deres side, helt ligeglade med hvad vi havde at sige. 

Kan det virkeligt være rigtigt at man skal behandles på den måde, fordi man får lavet en fejl fordi vi ikke lige kunne huske at vi altså havede en gammel bruger?

Hvad syndes i?

Er der andre som har haft problemer med trendsales?
Kan se der er en del på nettet, som har oplevet det samme.

Venlig jule hilsner
Anders 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 10:29

Nåh ja de købere vi var igang med at sælge til, ja det er også bare synd. For de kan ikke kontakte os og vi kan ikke finde dem igen, da vi ikke kan huske deres brugernavne så nu har vi også mistet salg øv øv :(

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:32

Trendsales er en del af Freeway.dk som bla. også ejer Dating.dk, DKBN.dk og Netdate.dk som jeg personligt har haft ekstremt dårlige erfaringer med.

Datings og Netdates support har i den grad suttet røv for at sige det mildt, og en vis fremstående person hos DKBN har været "ikke-rar".

Jeg køber helst ikke ydelser hos Freeway mere. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:19

Nu har vi stilles et spørgsmål mere til trendsales om hvorfor vi skal bruge vores gamle bruger istedet for vores nye altså vi vil have slettet de gamle og have lov til at bruge den nye med konto penge og vip og de har godt kunne finde ud af at slette den ene bruger men de 2 andre står som midlertidigt lukkede

nu har vi så fået svar tilbage fra trendsale svar:

"Du har 7 dages karentæne du kan henvende dig igen den 19dec.

julehilsner
trendsales"

What!!!! 7 dages karantæne og de gider ikke engang svare på ens spørgsmål og vi skal vist skyde en hvid pil efter resterne af vores vip profil som koster en bondegård der inde!

Damn hvor er jeg rasende

Nå men jeg skulle lige ud med lidt varmt luft håber det er ok :)
Godt der er andre her i landet som har en bedre service end freeway.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:14

tja.. trendsales er en stor portal... og de har nok mange sager... og der er nok også mange som forsøger at luske sig rundt derinde... fx ved at oprette flere brugere og så give sig selv mange smileys...

og når man driver en så stor portal, så må man nogle gange skære alle over en kam og jeg tror ikke det er pga af at de kan høste jeres vip's, men mere af ren retningslinie overholdelses skyld....

men de kunne nu godt have givet jer et ordentligt svar.... deres svar lyder meget som et auto-genereret svar...

min kæreste bruger dog meget tid på trendsales og har aldrig oplevet problemer...

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:37

Hej Anders

Kedelig historie:o) Men tror som Brian Brandt siger heller ikke at det er for at proeve at snyde dig, jeg kender ikke noget til deres regler. Men kan ikke se hvilken fordel de skulle have ved at "tage" dine penge, imod at faa en rigtig sur kunde. Hvis det ikke udelukkende er pga. overtraedelse af deres regler.

Synes da heller ikke at de har vaeret fair, men proev at send/ring til ansvarshavende/direktoer for Trendsales, Forklar din sag, og se hvad de siger...

Ellers ikke noget kritik af Freeway fra min side, synes de har lavet en flot forretning;o) Og husk at laese spillereglerne naeste gang:o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:03

Xaque:
Det kunne vi ikke, vi kunne bruge den gamle om 7 dage og så ville de slette den nye, plus de tager de penge der stod på kontoen.

Det er næppe lovligt for dem at tage penge på jeres konto hvis det er din ejendom. Det vil svare til at banken sagde "du har overtrukket dit dankort, så nu er din børneopsparing lukket og pengene konfiskeret." Den holder jo ikke i byretten.

Jeg ville nok kontakte dem på www.dr.dk/kontant med hændelsesforløbet. De har før haft fat i QXL, så hvorfor ikke Trendsales.

Mvh Jesper

Fra Copenhagen
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:18

Du har i hvert fald krav på at få refunderet dine penge for VIP samt de penge, der stod på kontoen.

Hvis ikke de vil det, er det en sag for forbrugerrådet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Lyder mærkeligt!

Har dog aldrig haft problemer med Trendsales... Derimod har jeg tjent rigtig godt derinde!

Men tror Brian har ret! Trendsales er en stor portal, og der skal nok være en masse fuskere derinde...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)