Hej,
Da jeg ville starte ud med at prøve at sælge mine ting, på en nem og billig måde besluttede jeg mig for at bruge trendsales.
Min kæreste ville derfor være så sød at hjælpe mig og oprettede en bruger og vi gik igang med at prøve at sælge.
Efter nogle dage fik vi lukket en annonce, fordi vi havde misforstået at vi skulle købe noget der hedder TOP-placering til annoncen (altså en reklame for vores reklame) ellers var det ikke lovligt, i følge deres regler. Den blev lukket og vi skrev til dem men fik aldrig svar, med i den annonce var der 2000 forside visninger som vi så ikke har fået og vi skrev at vi nok skulle gå ind og købe top-placering, men det var åbenbart ikke ok.
Så efter et par dage fik vi vores konto spæret, fordi min kæreste åbenbart havde haft en anden gammel bruger der inde som hun aldrig brugte.
Det måtte man ikke. Det er også forståeligt nok at det ikke er ok at have 2 brugere, men vi ville jo bare bruge den nye og så have den gamle slettet. Det kunne vi ikke, vi kunne bruge den gamle om 7 dage og så ville de slette den nye, plus de tager de penge der stod på kontoen, plus de sletter vores vip som vi lige havde købt.
Samtidig fik vi lige at vide at en bruger skal være meget personlig, derfor må min kæreste åbenbart ikke hjælpe mig med trendsales da det kun er mig eller min kæreste der må bruge den og ikke os begge. Så lukkede de support sagen og så var den ski* slået fra deres side, helt ligeglade med hvad vi havde at sige.
Kan det virkeligt være rigtigt at man skal behandles på den måde, fordi man får lavet en fejl fordi vi ikke lige kunne huske at vi altså havede en gammel bruger?
Hvad syndes i?
Er der andre som har haft problemer med trendsales?
Kan se der er en del på nettet, som har oplevet det samme.
Venlig jule hilsner
Anders