Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat ved arbejde i udlandet (personlig skat)!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du misforstår meningen. Hvad du tjener i udlandet ved mere end 6 mdrs. ophold og arbejde for en lokal arbejdsgiver bliver ikke beskattet i DK.

Du har stadig skattepligt i DK for indkomst i DK såfremt du råder over bolig, at denne så kan være 0 er mindre vigtig, vedrører ikke skattepligt. (Aktier eller fremleje af lejebolig)

Du behøver ikke gøre tingene vanskeligere end de er Big Smile

Indrømmet, skat gør det ikke let med deres Jura sprog.

Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:50

Mange 1000 tak.

Tak for din overbærenhed med os andre mennesker Whiskey og fordi du hjælper.

Jeg kan lige nævne at jeg talte med SKAT i dag og fik en noget anden version, talte derefter med en ekspert som også havde en lidt tredje version, så der er ingen tvivl om "der er mange finesser som skal med, for man gør det rigtigt, at dele af lovgivningen har været "on/off" og rettet til gør det jo ej heller lettere.

Men vi snal nok få det korrekt til sidst. Tak endnu engang for alt jeres hjælp. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59

influx:
Jeg kan lige nævne at jeg talte med SKAT i dag og fik en noget anden version, talte derefter med en ekspert som også havde en lidt tredje version, så der er ingen tvivl om "der er mange finesser som skal med, for man gør det rigtigt
det er derfor jeg fastholder, at du med fordel kan tale med en revisor med forstand på emnet (kunne være fra et af de større hus og ja det koster) og få formuleret dine faktuelle forhold ned i få linjer - som revisor enten tager ansvar for svar på - eller udformer i bindende svar / spørgsmål til skat

det er mange penge der er på spil måske, og fodfejl betaler sig ikke

vh John Hannoverhh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)