hej TVH, det lyder interessant. Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere. mvh. Skytte.
|
Hej Skytte.
Tak for din henvendelse på Amino.
Jeg er ved at afvikle mine aktiver/aktiviteter, og i denne forbindelse har jeg følgende 4 meget vidt forskellige forretninger til salg. Der er tale om gode forretninger, men p.g.a. udlandsophold, ønsker jeg at sælge:
1. Webshop (salg af kondomer og lign.)
Denne forretning har jeg i kommission for sælger. Prisen er kr. 28.000,-. Webshoppen hedder
www.kondompriser.dk. Tillige medfølger domænerne: billig-kondomer samt durex-kondomer.
Varelager: ca. 1000-2000 kondomer, medfølger uden beregning.
2. Eneimport/agentur for Danmark af kendt, europæisk windsurf board.
Kræver at køber har kendskab til branchen og er aktiv surfer (eller i hvert fald kan surfe).
Minimum skal én af købers ansatte/samarbejdspartnere kende til branchen.
Domæne medfølger, det er SAMME domæne som producenten/navnet på boardet.
Pris: kr. 99.000,00.
3. B2B
Import/distribution/salg af MANN-HUMMEL filtre, til auto- og lastvognsbranchen.
Følgende producent/brand-domæner medfølger:
Mann-hummel.dk
Mannhummel.dk
Mannfilter.dk
Der medfølger også kunde/kontaktkartotek på ca. 600 autoforhandlere. Der vil også være gode muligheder for export til de Skandinaviske lande. Leverandøren af disse MANN HUMMEL filtre kan også levere andre varer i relation til auto- og lastvognsbranchen. Der er et meget stort potentiale i denne forretning, for forbruget jo er enormt, og stigende.
Pris: kr. 99.000,00.
4. Webshop.
Webshoppen www.briket-priser.dk afhændes.
Træpillemarkedet i Danmark er enormt, pga. de høje oliepriser.
Der kræves IKKE lagerplads, idet der anvendes lagerhotel. Denne webshop kan styres fra hjemmekontoret - også fra en lejlighed. Dvs. DU ser aldrig chaufføren - eller træpillerne. Der er fsv tale om drop-shopping. Der foreligger MEGET gunstig prisaftale med leverandør, hvilket betyder, at webshoppens træpiller er de billigste på markedet. Indkøbsprisen for 1 palle/ton 8mm træpiller i 15-20 kg. sække, er ca. 1000 - frit leveret i DK!
BEMÆRK: Denne webshop er en NO-RISK forretning, for du vil aldrig komme til at stå med et usælgeligt varelager, og varelageret svinger mellem 0 og kr. 20.000,00. De løbende omkostninger ved webshoppen/hosting er MINDRE end kr. 200,00 om året.
Denne webshop er rigtig god, hvis man er "ny iværksætter" og/eller man blot ønsker at tjene en ekstra skilling. Kan fint køre som hobby forretning.
Der medfølger yderligere et par domæner (www.briketsalg.dk samt www.billige-træpiller.dk) som ved hjælp af ad-words på Google, kan trække kunder i butikken. Mobiltelefon samt mobiltelefonnummeret på hjemmesiden kan evt. medfølge.
PRIS for shoppen, varelager, mobiltlf.+nr. samt yderligere 2 domæner, bl.a. træpille-priser.dk: KUN kr. 45.000,00!!
(Hvis varelageret er mindre end kr. 10.000,00 på overtagelsestidspunktet, så medfølger varelageret u/b). Hvis varelageret er større, så kan køber overtage varelageret indkøbspris minus 150,00 pr. palle. Så får køber da en rigtig god start.
Interesseret i at høre nærmere, så kontakt mig her eller på :
mail@mogens-jensen.dk
--
Med venlig hilsen
Mogens Jensen