Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er i opstartsfasen med henblik på snart at åbne en e-handelsvirksomhed, og er derfor i gang med opbygningen af en hjemmeside. Designet til hjemmesiden har jeg selv udarbejdet, men er ikk den store haj med henblik på programmering og integrering af økonomisystem, lagersystem osv. osv.

Ved i om der er nogle e-handelsløsninger med "faste skabeloner", som er nemme at arbejde med, og om det er muligt at sætte mit design ind i disse skabeloner, uden man kan se det.

Mvh.

Nils

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

Hej Nils

Jeg kan anbefale Dandomain's webshop, det er meget overskuelig system og de har en rigtig god og hjælpsom support afdeling. Webshop og betalingsmodul koster 398,-ex. moms pr. måned og så kan du efterfølgnde tilkøbe et masse tilvalgsmoduler efter behov.

Ift. til design er der stort set alle muligheder, det tager dog lidt tid lige at finde ud af hvordan man implementerer de lidt mere advancerede designs, under e-handelsløsninger på vores website kan du se et par eksempler på de designmulighederne vi har benyttet os af, du er mere end velkommen til at lade dig inspirere Smile.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:05

hvis du selv kan lave design og den slags, så kan en Open source løsning med OsCommerce måske være noget for dig... hvis du har tid nok, kan du godt selv lave en god løsning... og du behøver nødvendigvis ikke have ekspertviden på programmeringsområdet for at tilpasse den...

der har du i hvert fald de fornødne implementeringsmuligheder....

men det vil tage tid....

Fra Humlebæk
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:59

Jeg kan levere en komplet løsning incl. hosting, der er nem at vedligeholde. Joomla/virtuemart der er nemmest at tilpasse personligt. Dandomain og Scannet shopper ligner mistænkeligt hinanden allesammen... se eksempler her www.finnp.dk under referencer.

mvh Finn P.

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:10

Hej Finn.

Situationen er som jeg skrev at jeg allerede har et design, på trapperne. Kan du bruge mit design, og intergrere diverse systemer til det, og hva vil prisen ca. være for det.?

Dine komplette løsninger ser meget fornuftige ud må jeg sige! Er de til at betale, når man er helt grøn, og uden den helt store kapital.

Mvh.

Nils A

Fra Humlebæk
Tilmeldt 13. Dec 07
Skrevet kl. 18:04

Hej Niels A.

Hvor ser jeg dit design og hvilke systemer er det der skal integreres? Taler vi ikke om en hjemmeside/shopløsning?

Finn P.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26

finnp:
Dandomain og Scannet shopper ligner mistænkeligt hinanden allesammen...

Det er vist kun et spørgsmål om evnen til at designe og kende systemerne godt, men nu hvor du har nedgjort den på bekostning af dine evne evner som designer, så bør man vel i det mindste kunne fremvise nogle ekstra overbevisende designs.

I DanDomain har man mulighed for at lave præcis det design man ønskerGeeked

Fra Humlebæk
Tilmeldt 13. Dec 07
Skrevet kl. 18:46

Det er da rigtig nok, men jeg påpegede blot at alle disse shops ligner hinanden og ikke at man ikke kunne pille ved designet Cool

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)