Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Club Smart Life

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Løsning
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har været involveret i Club Smart Life (http://www.clubsmartlife.com/) ved Kasper Jørgensen? Han har tidligere drevet en hjemmeside ved navn onlinerigdomme.dk.

Jeg har investeret en del penge i hvad der skulle være en fantastisk forretningsplan, men nu er han ligesom gået i stå og når man forsøger at skrive til ham og spørger til hvordan det går, svarer han ikke.

Vil derfor høre, om der er andre der har erfaringer med Kasper og hans forretninger?

Mvh. Michael

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:36

Hej Michael

Jeg har desværre også penge ude at flyve ved Club Smart Life/ Club Magna/ Kasper Jørgensen.

Havde købt mikro anparter og har nu opsagt dem.

Det er nu 3 mdr. siden og har ikke fået mine penge endnu som jeg har krav på iflg. den kontrakt der blev lavet.

Har skrevet til ham igen og igen men uden svar tilbage.

Hvis ikke jeg høre fra ham inden længe bliver han politianmeldt.

Du kan fange mig på 26245198 hvis du vil høre nærmere.

mvh Thomas

Fra Løsning
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:15

Hej Thomas

Tak for respons - lyder til vi har samme oplevelse af Kasper Jørgensen og Club Smart Life.

Jeg havde udover 4 mikroanparter købt "Den store pakke" med livslangt medlemskab og adgang til roulette-softwaren m.m., men er blevet holdt hen med snak. Har også truet ham med politianmeldelse og har faktisk sendt en anmeldelse til Sydøstjyllands Politi, men fik følgende besked derfra:

Hej Michael.

Denne sag er pt. ikke en sag for politiet.
Efter det du skriver, har du selv investeret i firmaet, og har været klar over, at det måske kunne koste dig penge.
At så firmaet ikke giver overskud, er jo ikke ensbetydende med, at Kasper har lavet bedrageri.

Du må rette henvendelse til en advokat og få hjælp til et civilt søgsmål mod pgl.

Hilsen
Flemming Kristoffersen, pa

Jeg ved ikke, om jeg har formuleret anmeldelsen forkert, men tænker at det burde han (Kasper) da ikke kunne slippe godt afsted med...?

Tak for dit telefonnummer - mit er 6039 0829 - kunne godt være vi skulle snakke sammen og se, om vi kunne finde ud af om der var flere involveret, som vi kunne få kontakt til og så gå samlet mod Kasper Jørgensen...

Mvh. Michael

Tilmeldt 18. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07

Jeg er med på at gå efter ham hilsen Anders 20620178

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)