Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at starte op som hestemassør og jeg håber at der er nogle herinde der har

et forslag til hvordan man markedsfører sig gratis digitalt, for her i starten er

pengene jo meget små.

Jeg har en ven der vil lave en hjemmeside for mig gratis og seo optimere den,

men ellers kender jeg kun den nystartede handsandheads.dk til gratis markedsføring,

da jeg er helt ny i det digitale univers - jeg håber i kan hjælpe  ;o))

Knus

Heste Massøren

Fra Brædstrup
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 42
Fra  BRANDI Living - BRANDI Living Agentur Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heste Massøren.

Prøv evt. at søge på facebook efter grupper med interesser, der kan forenes med dit tilbud.
Lav også selv en side/gruppe på facebook

Lav nyhedsmails til dine interesserede kunder med tilmelding fra din hjemmeside.

Få lavet nogle billige postkort/brochurer, du kan lægge på rideskoler, opstaldningssteder i dit område.

Få kontakt til lokalavisen/erne og få lavet noget omtale.

Blot lidt indspark herfra ...

Mange hilsner

Susanne Brandi

www.brandiliving.dk

Fra Tåstrup
Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:48

Jeg kan forestille mig, at tillid er en stor ting, når det kommer til din ydelse. Derfor vil jeg tro, at du med fordel kan tale personligt med indehavere af rideskoler o.l. Hvis du gør et godt indtryk på dem, vil de i højere grad være indstillet på at bruge dig og/eller anbefale dig til andre. I langt højere grad end hvis de bare har set dig på nettet

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 12:34

Hej Hestemassøren,

Nu er du jo ekstremt ny, så jeg forestiller mig du kunne have svært ved at opsætte og forstå markedsføring på Facebook.

Jeg kan desværre ikke gøre det helt gratis, men jeg kan holde det under en 500-mand.
Send en mail til matiaschazthomassen@gmail.com og så kan vi tage den derfra, jeg har en masse referencer du kan se.

Mvh Matias 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)