Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invitation til møde med Rynkestrygejernet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil hermed gerne invitere alle interessede til et infomøde om vores kæmpe salgssucces "Rynkestrygejernet"

Du kan se mere om produktet og firmaet her : http://www.kiel.ironyourwrinkles.com/present/What%20If/player.html

Vi afholder mødet i Randers onsdag d.12/12 kl 19:00 Adressen oplyses ved henvendelse på email, så jeg har lidt styr på hvor mange der kommer.

entreen er 50kr og er inkl en scanning. og en demobehandling. (Jeg betaler entreen for dig hvis du er interesseret.)

Med venlig hilsen

Brian Kiel

briankiel@mybigplanet.com / Mobil 40890765

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 19:58

Tak for det flotte fremmøde, og velkommen til et par nye forhandlere Yes

Mvh Brian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:23

Skægt som jeg kommer til at tænke på Carlsbergs kampagne som gør opmærksom at mænd igen skal være mænd og ikke lave alle mulige dame-ting. Er klar over at min kommentar ikke er særlig saglig, men snarere for at pirke lidt ved det at mænd finder det interessant at lege med et rynkestrygejern... ja, alene navnet (hvem har dog i det hellige sprognævns navn fundet på det navn...!) det trækker lidt ned i branding-effekten ;-)

Mvh.
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:23

Wink Ja det kan der være noget om...

Jeg er heller ikke vild med navnet, men det har vist sig nemmere at huske istedet for det kliniske navn Galvanic spa II, så det er faktisk positivt for branding effekten.

Lasse, du vil blive overrasket over hvor mange mænd der faktisk køber og bruger rynkestrygejernet, selvom de måske ikke ligefrem fortæller det til fodbold kammeraterne.

Mvh Kiel

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 10:24

Hej

Vil lige dele vores nye produktpræsentation med jer der er interesseret - klik her

Er du blevet interesseret og vil se mere kan du se min hjemmeside www.briankiel.dk

Mvh Brian 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)