Skægt som jeg kommer til at tænke på Carlsbergs kampagne som gør opmærksom at mænd igen skal være mænd og ikke lave alle mulige dame-ting. Er klar over at min kommentar ikke er særlig saglig, men snarere for at pirke lidt ved det at mænd finder det interessant at lege med et rynkestrygejern... ja, alene navnet (hvem har dog i det hellige sprognævns navn fundet på det navn...!) det trækker lidt ned i branding-effekten ;-)
Mvh. Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg er heller ikke vild med navnet, men det har vist sig nemmere at huske istedet for det kliniske navn Galvanic spa II, så det er faktisk positivt for branding effekten.
Lasse, du vil blive overrasket over hvor mange mænd der faktisk køber og bruger rynkestrygejernet, selvom de måske ikke ligefrem fortæller det til fodbold kammeraterne.