Hej, |
com'on du vil sælge motorolie og så kender du ikke ikke et eneste af de kendte mærker?
Hvem har du overhoved tænkt dig at sælge olie og oliefiltre til ? Herr og fru skifter jo ikke selv olie på bilen.
com'on du vil sælge motorolie og så kender du ikke ikke et eneste af de kendte mærker? Hvem har du overhoved tænkt dig at sælge olie og oliefiltre til ? Herr og fru skifter jo ikke selv olie på bilen.
|
Når nu du kender alle mærker, forstår jeg ikke hvorfor du ikke ringer til dem? |
Har også prøvet at ringe til dem, men hvor meget ny opstatet går ude og laver aftaler til 100.000 liter olie om året. Det kræver Shell og Castrol som minimum. Selv thansen sælger ikke så meget. |
Undskyld men hvad er det for en mærkelig opførsel du lægger for dagen? Du aner intet om hvad jeg ved om olie. imod sætning til dig så handler jeg ret faktisk med Total Danmark, så stop lige den flabede holdning du lægger for dagen!
Det lyder virkeligt som om du har fået helt galt fat i et elle anden - det er nok mere sandsynligt at de har sagt 100.000 DKK pr. år. Men har du overvejet om det er fordi de ikke gider sælge til flere webshops der kun har til formål at dumpe deres priser! |
Har svært ved at se markedet, dem der skifter selv kan købe 10 L 5W50 fuldsyntetisk motorolie til 520 kr hos biltema, og filter til 50 kr. du skal dels investere i lager + lave en tilsvarende aftale + fragt, hvordan kan du se et marked? prøv evt. at google billig motorolie, så ser du hvad du er oppe imod. Hvis du vil købe mindre mængder så start med f.eks FTZ hvor mekanikeren handler. |