Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport/import Danmark-Spanien

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på Amino

Jeg går med tanker om at oprette en virksomhed, der skal fungere som kontaktled/agent mellem spanske og danske firmaer, der ønsker at importere/eksportere. Min virksomhed skal således fremme, forhandle og konkretisere forretninger mellem de pågældende firmaer, men selv være uafhængig af den mellem firmaerne indgåede kontrakt.

Jeg har udarbejdet forretningsplan og lavet markedsanalyse i forhold til fire forskellige produktkategorier, som jeg mener, det er muligt at starte op med.

Jeg mangler en partner eller sælger, som vil kunne varetage den direkte kontakt til det danske marked (jeg vil primært stå for kontakten til det spanske..). Giv lyd fra dig hvis det har din interesse ELLER hvis du har ideer til, hvor jeg bedst kan søge en partner eller sælger!

Venlig hilsen Francisco

E-mail: fgoyanes@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere været ansat som eksportsælger i Spanien og har erfaring med salg ,markedføring, transport dokumenter, ordrebehandling og administrativt arbejde generelt. Jeg har et solidt kendskab til MS-office . Derudover taler og skriver jeg  spansk  og  engelsk flydende. 

Juan Cuesta

Viborggade 55 1tv

2100 KBH Ø

Mobil. 50589884

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)