Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har din virksomhed brug for en ny og moderne hjemmeside? - Så kig her!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I anledning af weekenden, så vil vi hos VisibleMedia godt give alle aminoer et godt tilbud.

Vi bygger moderne og stilrene websites i Wordpress

Hvis din virksomhed har brug for en ny hjemmeside, der klart og tydeligt repræsenterer dennes værdier og kompetencer, så er det nu, du skal slå til.

Priserne starter fra 2000.- for helt simple hjemmesider

Tag et kig forbi www.visiblemedia.dk og send os meget gerne en mail på kontakt@visiblemedia.dk (evt. en besked her på Amino), hvis tilbuddet eller andre af vores kompetencer fanger din interesse.

Vi sidder klar til at hjælpe dig med det samme!

God weekend til jer alle. 

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Syntes ikke rigtigt at jeres hjemmeside ser særlig moderne ud.

Og hvis man laver hjemmesider? Så lav da jeres egen fra bunden af istedet for at bruge Wordpress Centrum Theme http://newcentum.purethe.me/

Synes ikke rigtigt at det er troværdigt hvis i ikke engang kan sætte jeres egen side op fra bunden, og så tager i 2000kr for at lave en?

-Thomas Bang

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

I kunne starte med at benytte jer af jeres eget tilbud :D haha.. Spøg til side..

Jeg synes heller ikke at jeres egen side signalerer noget moderne eller for den sags skyld professionelt. Der er mange grafiske fejl som man bare ikke bør lave som prof og så har i benyttet et tema i ikke selv har designet. Så hvis i gerne vil vise at jeres kompetencer ikke rækker til at lave et prof stykke arbejde og bare lige hurtigt vil kaste et tema ind på en wordpress installation så har i nået målet.. Meeen det tror jeg ikke er jeres ønske :D

God weekend.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 09:40
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Skal lige siges, at VisibleMedia sendte mig en pb hvor de mente at jeg ikke havde en ret til at udtale mig.

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes sgu også I er lidt tarvelige sådan at kapre tråden og rakke mandens hjemmeside ned, når han nu prøver at komme med et ærligt tilbud.

Enhver kan jo se, at hans hjemmeside ikke er færdig - det behøver I jo ikke at skrive her og derved gøre grin og jage en potentiel kunde væk.

Desuden, hvad er det for noget ævl med, at man ikke kan tilbyde hjemmesider, hvis man som udgangspunkt bruger themes, som man køber et andet sted? Det er vel mere reglen end undtagelsen, at udviklere bruger forudprogrammerede framesets, udvidelser og plugins, når man skal lave f.eks. en hjemmeside.

Og hvorfor skal det lige siges, at han har sendt dig en besked om at stikke piben ind? Det virker som du er ude i et ret ukonstruktivt ærinde her..

Hmm

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Thomas Bang:

Skal lige siges, at VisibleMedia sendte mig en pb hvor de mente at jeg ikke havde en ret til at udtale mig.

Og det var der behov for at skrive her? I skaber unødvendigt meget støj i debatten og drejer den i en retning, som overhovedet ikke var meningen.

Lad den venligst ligge her, det har intet med sagen at gøre. Det virker mildest talt som om, at i blot prøver at "ødelægge" dette tilbud. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

davidchristensen:

Jeg synes sgu også I er lidt tarvelige sådan at kapre tråden og rakke mandens hjemmeside ned, når han nu prøver at komme med et ærligt tilbud.

Enhver kan jo se, at hans hjemmeside ikke er færdig - det behøver I jo ikke at skrive her og derved gøre grin og jage en potentiel kunde væk.

Desuden, hvad er det for noget ævl med, at man ikke kan tilbyde hjemmesider, hvis man som udgangspunkt bruger themes, som man køber et andet sted? Det er vel mere reglen end undtagelsen, at udviklere bruger forudprogrammerede framesets, udvidelser og plugins, når man skal lave f.eks. en hjemmeside.

Og hvorfor skal det lige siges, at han har sendt dig en besked om at stikke piben ind? Det virker som du er ude i et ret ukonstruktivt ærinde her..

Hmm

Er helt enig i samtlige af dine pointer og det er bl.a. også det vi har forsøgt at kommunikere ud via PB.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:52

VisibleMedia.dk:

Vi bygger moderne og stilrene websites i Wordpress. 

Hvordan skal det her forstås? Laver I hjemmesiden helt fra bunden i Wordpress, eller tilpasser I et theme? Det er nemlig to forskellige ting, og jeg vil gerne vide, hvad jeg evt siger ja til, førjeg går videre med at bestille en hjemmeside...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Vi gør i begge dele. Det afhænger af kundens ønsker.

De fleste gange har vi dog fundet et theme, som bruges til at danne rammerne for siden. Disse rammer og alt indholdet kan så tilpasses, som kunden ellers ønsker det. 

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:19

Bliver kunden involveret i valg af theme, og hvorledes i ombygger den? Altså er der en indledende forretningsafstemmelse med kunden, samt design fase? For jeg synes 2000 kr lyder ualmindeligt billigt...

Hånden på hjertet, og nu taler jeg bare af personlig erfaring, så tager det længere tid at sætte sig ind i koden og funktionen af et færdigkøbt theme, end blot at smække et sammen selv med kun den fornødne funktionalitet, når vi snakker websites i så lille en størrelsesorden at det kan forsvares at lave dem til 2000 kr. Har i et standard "Visible Media" theme i selv har bygget og sætter op fra gang til gang, eller køber i et sammen med kunden?

Er der en bindende support/hosting periode efterfølgende som i kommer til at tjene penge på?

Jeg spørger bare fordi jeg er nysgerrig efter at finde ud af hvordan i planlægger at tjene penge på at lave sites til 2000 kr, med bare en smule professionalisme :) Jeg kan også lave WP sider hurtigt, men jeg kommer i hvertfald til at bruge 2-3 dages fuldtidsarbejde for de simpleste sider, hvis jeg selv skal lave lyn-afstemning med kunden, design, kode skidtet og få det godkendt ved kunden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)