Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver dette, såfremt det ikke er håber jeg at der er nogen der gider at flytte mit emne.

jeg skal have produceret nogle tupperware lignende beholdere, men efter specielmål.

størrelsen skal som udgangspunkt være:

hver side skal være 13 cm

dybden skal være 5 cm

hvor går jeg hen for at få produceret dette?

til at starte med skal jeg kun have produceret et mindre antal, men regner bestemt med at skulle bruge mange.

det må meget gerne være et dansk firma, der laver det.

på forhånd tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12925
Skrevet kl. 11:36

Hej

Det er der intet problem i at få lavet hos en af de mange danske plastvare producent. Men pga. de meget høje omkostnonger til fremstillingen af formværktøet vil det absolut ikke kunne betale sig ved at relativt lavt styk antal.  Alt afhængig af emnets udformning vil sådan et værktøj nok            koste et sted mellem 150-300 tusinde kr. 

Men prøv at forhører dig hos nogle af producenterne

http://www.pantherplast.dk/

http://www.polimoon.com/desktopdefault.aspx/tabid-153/218_read-373/

Hilsen

Ravn

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:31

Få lavet dit værktøj i Kina og få det til en 1/3... men man skal dog holde tungen lige i munden når man gør det...

Hvis du ikke har udviklings-budget, så hold dig til standard størrelser inden for plast kasser... undersøg markedet lidt og du vil finde ud af, at der eksiterer rigtig mange standard størrelser inden for netop plastkasser....

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:20

Find en plast virksomhed med maskin kapacitet du kan låne/leje/købe og få så lavet din egen form, hvis ikke det er et teknisk emne og dimensionen er under 5 ltr. burde det kunne laves fra 150000....  Det er utroligt dyrt at forarbejde plast da maskin/form/robot til noget så småt som et æggebærge let kan løbe op i 3 mio. incl. installation, og betjeningen er ikke for amatører, så du skal satse på at blive stor inden du går igang, ellers drukner du i produktionsudgifter inden du kommer i gang.

Mvh. plastikmanden :-)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:49

Jeg kender til en mindre plast virksomhed i udkanten af Odense som skulle passe til dine behov, af forretningspartnere har jeg kun hoert godt om dem. Saa her for du nummeret:   66102217  Aasum Plast og Metal

Held og lykke :)   

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:29

Det er vigtigt at du giver lidt flere oplysninger mht. produktet, idet man godt kan fremstille plastværktøjer til kr. 5-10.000,-, men det afhænger af plasttype og kvalitetskrav. Ydermere er antal og anvendelse vigtig, idet man kan fremstille plastemner på mange måder.

Så fortæl lidt om, hvad emnet ska anvende til, hvis det er muligt.

Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:08

Hej

Prøv at ringe til mig, jeg laver prototyper i plast.

Med venlig hilsen

Per Korntoft

tlf. 278 20 278

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)