Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence til messe!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Jeg skal til messe i Aalborg om en uges tid, og til messen har vi nogle præmierer som skal udloddes på messen!

Er der nogle, som har en god ide til, hvilken form for konkurrence det kunne være, og hvordan man kan "melde sig til"? Er helt på bar bund :D

(Messen er en iværksætter messe, og præmierne er fodbold- og musicalbilletter)

Venlig hilsen

Mathias Jensen

Flowland.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:02

Man skal tage et stykke papir, skrive sit navn på, krølle den sammen og kyle den i en spand. Rammer man forbi er man ikke med. 

Lidt sjovt :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 26. Sep 13
Skrevet kl. 10:26

Haha, ja den er faktisk meget sjov :)

Tak Simon!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:28

Eneste ulempe er at det kræver en væg/plade der kan fange kuglerne der rammer forbi, en der gider rydde op og lidt plads/længde at kaste fra.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:28

Men, hvad er formålet med konkurrencen ?  Indsamle mails eller ?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:33

MathiasJensen:
præmierne er fodbold

Fyld et stort net med fodbolde og lad folk gætte på hvor mange der er for at de kan deltage i konkurrencen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Sep 13
Skrevet kl. 13:34

Hvis det er muligt at indsamle emails til et nyhedsbrev ville det da være optimalt, men ved ikke hvad reglerne er angående det? Altså om man bare må tilmelde folk til en nyhedsbrev bare sådan...

Tilmeldt 26. Sep 13
Skrevet kl. 13:35

God ide :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:41

MathiasJensen:
vis det er muligt at indsamle emails til et nyhedsbrev ville det da være optimalt, men ved ikke hvad reglerne er angående det? Altså om man bare må tilmelde folk til en nyhedsbrev bare sådan...

"Ved min deltagelse i denne konkurrence, tillader jeg samtidig at xxx må sende mig nyhedsbrev på min mail _____  .

Jeg kan når som helst afmelde nyhedsmailen igen."

Noget i den stil - Du kan da lige så godt benytte lejligheden til at få indsamlet lidt adresser :)

På tidligere messer har jeg selv indsamlet 1000 vis af tilmeldinger ( det er klart værdien ikke er så god som hvis de "frivilligt" tilmelder sig, men en vis værdi har de dog + du skal benytte chancen for at få talt med folk.

Tilmeldt 26. Sep 13
Skrevet kl. 16:50

mange tak!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)