Jeg er også nysgerig på hvad der bedst kan betale sig for mig ift at oprette et cvr. nr.. Som jeg ser det ligger valget imellem en enkeltmands virksomhed eller et iværksætter firma. måske der er nogen der kan komme med bud på fordele og ulemper?
og så lige et spørgsmål mere:
Jeg forsøger at få skudt min nye hjemmeside godt afsted, men jeg mangler en god platform hvor jeg kan få noget feedback fra nogle kompetente mennesker. Er der nogen der kender en god platform til dette?
Du kan også overveje min E-bog- Jeg vil være SELVSTÆNDIG som i link - den gennemgår i letlæst form meget mere om enkeltmends og IVS iværksætterselskab med stiftelse grundigt og let forklaret - regler, skat, moms, huskelister og andet
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak for dit svar. jeg vil lige får læst lidt og vender så nok tilbage med nogle uddybende spørgsmål:0)
mvh Thomas
du er velkommen - bare læs links og så se om du har noget som helst i forhold til dem - det burde jeg i alle fald kunne hjælpe videre med. Det er i alle fald en meget væsentlig beslutning - virksomhed eller selskab. Jeg kender en del der har valgt at se alt for let på det, og det er NU inden start du kan få alle overvejelser med
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER