Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Hjælp! Jeg mangler en eller flere der kan hjælpe med at lave nogle grafiske værker i høj opløsning (vektor). Opgaven går ud på at lave nogle billeder af kendte motiver i en anden styling. Hvis du kan efterligne GTA-tegne-serie-stilen er det helt perfekt!

Vi afregner naturligvis pr værk, men der kan måske også være tale om en mere fast tilknytning til projektet.

Lad mig høre fra digBig Smile

Mvh

Steen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:56

Hvis jeg var dig, ville jeg gå på http://www.deviantart.com/ for at finde en grafiker med den stil du har behov for. :-)

Devian Art er i øvrigt MEGA NICE!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:57

Hej Steen

Jeg er en uddannet grafiker fra Hojer College, som tilfældigvis også er tegneserietegner og illustrator. Du kan se nogle af mine værker på www.mmaegaard.dk, og jeg ville elske at arbejde med noget gritty noir GTA-style gangsta-noget. 

Hvis du tror, mine evner kan bruges til projektet, så kan jeg springe på med det samme.

mvh

Henrik Maegaard

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 15
Skrevet kl. 17:29

Tak for henvisningen. Jeg kigger lidt på deviant ;-)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 15
Skrevet kl. 17:31

Tak Maegaard. Det ser godt ud. Jeg er i Madrid i weekenden men vender lige retur med en opfølgning mandag.

mvh
Steen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)