Hvis antallet kommer op over 3 stk. trækker jeg lod - hvis det kommer dertil vil vinderne offentliggøres i denne tråd :) Jeg lader dette køre indtil d. 12 september hvorefter jeg begynder på opgaverne.
Fremgangsmåden er
- Du sender mig logo i god kvalitet, samt oplysningerne der skal på visitkortet - Hvis du har specifikke ønsker beskrives disse (farver, skrifttype, stilart, etc) - Jeg kommer med udkast efter 1-3 dage. - Du kommenterer udkastet - Jeg laver én korrektion
Hvordan ser du lige, at paragraf 6 bliver overtrådt her?
Af ren nysgerrighed forstås, for jeg ser ikke lige forbindelsen.
Dette da, det gøres til et krav at man skal dele en virksomheds Facebook side for at kunne opnå en fordel i forhold til en konkurrence. Her bliver det til en konkurrence da ordet vinderen tages i brug. her i dette tilfælde går det ind over promovering i forhold til Facebooks egne regler, hvilket forbyder krav om deling i et opslag på en tidslinje, samt at du som virksomhed ikke må animere dine følgere til at dele digital conteten til 3. part uden denne forud har kunnet frasige sig denne form for markedsføring.
Ved et krav om deling, deles denne content på ens egen tidslinje og derved bryder man markedsføringsloven.
Du skal IKKE dele, men blot give min facebook side en "thumps up", samt sende mig privat besked herinde med emnefeltet "gratis visitkort design".
I stedet for at offentlige gøre noget herinde, sender jeg privat besked til alle interessede - derved vil ingens navne stå herinde forever.
Det er som nævnt muligt at give tre personer et gratis design. Hvis antallet kommer op over tre, trækker jeg lod. Det vil ligeledes fremgå i den private besked.