Du kan godt sælge det for en krone, men jeg har svært ved at se hvad fordelen for en køber skulle være, hvis der skal tjenes penge for at firmaet overlever. Idag kan du jo starte nyt selskab for 1000 kroner, som senere kan laves om til et ApS.
Hvordan lukkes det direkte, koster det ikke noget?.
Der skal jo laves nogle opgørelser, og hvis du ikke selv kan lave dem skal der jo fagfolk til. Det undrer mig lidt at du har startet et APS når du åbenbart ikke ved noget om det ?.
Vi skal jo alle starte et sted, så prøver man ikke vinder man aldrig, nu har jeg prøvet og det gik ikke. Opgørelser og regnskaber har jeg ikke begreber om det er udenfor min faggruppe
tror jeg heller ikke så derfor også mit forslag om at afmelde direktør, men da trådstarter ikke virker at ha check på regnskabet er der faktisk sure kreditorer, er der moms, skat osv så er der altid en lille risiko - så jeg ville stadigt la en revisor bare se tingene over og sige afmeld roligt ledelsen og når du skal svare (kan være let) så er det sådan med de aktiver og campingvognen og sådan med kreditorene
Men det er kun for at være sikker ikke at komme galt af sted