Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklametryk på plastposer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle der kender et sted der trykker plastposer, ligesom dem man får når man handler i bilka, fakta, netto osv. Poserne skal kunne blive trykt med forskellige reklamer. Og hvis der er nogle der har nogen erfaring med dette så evt. nogle stk priser hvis man køber stort ind. 

På forhånd tak 

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:16

Hej.

Prøv at kontakte www.nhemballage.dk, de skulle kunne hjælpe dig videre.

Vi indkøber selv folie fra dem og er tilfredse med både kvalitet og de jydske priser Wink

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

PB

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:27

Jeg ved ikke om MediaMouse.dk kan klare opgaven, men prøv at hive fat i Jesper herinde fra Amino. Det er 100% kvalitet det de laver.

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:48

Hej,

Prøv at kontakte:

SCAN LUX EMBALLAGE | Kratbjerg 308, DK-3480 Fredensborg | TLF: 4824 2900 www.scanlux.dk

Fik leveret 12.000 blokposer sidste år m/4farver til en fin pris.

mvh

Shami

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:52
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 07
Skrevet kl. 10:47

Lige for at live op i den her tråd igen som jeg startede for noget tid siden. Projektet blev aldrig til noget, men er genoptaget igen pga. er bedre tid. Jeg søger derfor igen et firma der kan levere disse poser med reklame tryk. Det drejer sig om ca. 200.000 poser om måneden, måske flere måske færre det er endnu ikke helt fastlagt endnu. Men på sigt vil det være en del flere poser. 

Er der nogen der har et firma der kan klare dette eller kender til et der kan?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 07
Skrevet kl. 10:36

JanusPlaten:

Lige for at live op i den her tråd igen som jeg startede for noget tid siden. Projektet blev aldrig til noget, men er genoptaget igen pga. er bedre tid. Jeg søger derfor igen et firma der kan levere disse poser med reklame tryk. Det drejer sig om ca. 200.000 poser om måneden, måske flere måske færre det er endnu ikke helt fastlagt endnu. Men på sigt vil det være en del flere poser. 

Er der nogen der har et firma der kan klare dette eller kender til et der kan?

Jeg ser gerne at der evt. er en igennem amino der har en virksomhed der kan klare dette så vi kan hjælpe hinanden. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)