Jeg er en utrolig kreativ universitets studerende, som har alt for mange drømme, idéer og planer. Det sidste halve år har jeg valgt at være arbejdsfri og undlade at have alt for mange bolde i luften, dette har givet mig utrolig meget ekstra tænketid. Og jeg har igennem de sidste måneder kommet på endnu flere idéer til min allerede fyldte liste! Igennem research, arbejde, mm. er jeg kommet frem til, at kun to af disse er sluppet igennem mit kritiske nåleøje, da det kun er dem, som jeg reelt ser et marked for. Jeg ser det som en nødvendighed at præsentere disse til en eventuelt interesserede investorer, da økonomien ikke er for høj som studerende. Hertil kommer mit problem, jeg er utrolig bange for at præsentere mine drømme til andre - selvfølgelig i frygt for at blive slået ned. Hvor jeg normal ikke er en person, som er bange for at præsentere eller være fortaler for et andet givent område. En drøm eller en idé er jo ikke noget værd, før den bliver udført, vel!? Har I nogle gode råd til, hvordan jeg kommer ud af min forbandede tryghedszone? Sommerhilsner! |
Nu kunne du jo starte med at præsentere nogle af dine idéer herinde, og så vil jeg da næsten tro, at du får en del tilbagemeldinger. Det er altid rart at høre andres holdning til, om en idé kan holde - også selvom de måske ikke altid har ret. ;)