Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Huskeliste ved åbning af webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. Mange tak for svar. der er nu tale om en enkeltmandsvirksomhed og du siger revisor. Det er man jo ikke forpligtet til som jeg har forstået det, når der er tale om en enkeltmands virksomhed, men jeg har en person til bogføring/regnskab, er det ikke tilstrækkeligt ? Ja, der er tale om varer fra udenfor EU-landende, så der kommer told oveni. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aani:
Hej Michael. Mange tak for svar. der er nu tale om en enkeltmandsvirksomhed og du siger revisor. Det er man jo ikke forpligtet til som jeg har forstået det, når der er tale om en enkeltmands virksomhed, men jeg har en person til bogføring/regnskab, er det ikke tilstrækkeligt ? Ja, der er tale om varer fra udenfor EU-landende, så der kommer told oveni. 

Hej igen Aani.

Ja jeg har også selv en personejet virksomhed, og jeg kan godt skrive under på, at pengene til en revisor, er givet godt ud! Revisoren kan hjælpe dig med masser af problemer og han giver gode råd og finder ud af om du skal betale alm. skat eller du kan køre det under selvskabsskattereglen osv. osv. Hvis du alligevel regner med at du skal leve af din virksomhed, så få fat i en revisor. En "kontordame" kan bare ikke alle de nye regler, der hele tiden kommer fra SKAT og det offentlige ;-)

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:01

Ok, det vil jeg tage til efterretning, tak for rådet ;-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)