Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man sælge ting som ikke er på lager?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg har fået en aftale med en leverandører som sælger en hel masse ting..

da jeg er ret ung har jeg ikke så mange penge til opstart, og ser kun at jeg kan købe begrænset antal varer hjem.

men så tænkte jeg lidt over, om jeg måtte smide billeder af ting som det min leverandører sælger på min egen webshop, selvom jeg ikke selv har tingene, men så vente til at jeg får en bestilling, og så bestilie det hjem, dermed så at sælge det til ham som købte fra min webshop.

så jeg rent faktisk kun behøver at bestilie fra min leverandører når jeg får solgt noget.

Må man det? 

Mvh

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Men du skal huske at oplyse om den potentielt lange leveringstid og dyre fragt fra leverandøren.

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må du gerne. Du skal dog være sikker på at du har lov til at bruge produktbillederne hvis du ikke laver dine egne. Leveringstiden bliver også længere, hvilket du bør informere om på shoppen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens. Alternativt kan du jo spørge din leverandør om han tilbyder dropshipping: altså hvor han sender direkte til slutkunden, hver gang du får en bestilling. Så slipper du helt for at købe hjem. 

En ulempe ved den metode du beskriver er, at det formentlig vil give væsentlig længere leveringstid for kunden, plus at jo mindre mængder du køber fra din leverandør, des højere priser tager han formentlig også pr. produkt. Men selvfølgelig mindsker du risikoen for, at brænde inde med nogle produkter som du ikke kan få solgt. 

Ps. husk at spørge leverandøren, at du må bruge hans billeder. 

Held og lykke med projektet :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChanDK

Det er der absolut intet i vejen for, bare pas på du ikke lover mere end du kan holde :) så give det nemlig bagslag for dig i stedet for.

//Kim

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk du ikke må trække penge på deres kort før varen er sendt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)