Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser i Woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil gerne give gratis fragt i min webshop.

Jeg er dog stødt ind i et lille problem.

Jeg har et "biprodukt" (glas)der er meget billigere end mine normale varer. Derfor kan jeg ikke give fri fragt på dem, hvis man kun køber det.

Kan man lave en smart indstilling eller noget plugin der sikrer at der bliver opkrævet fragt hvis man kun køber glas.

Det er selvfølgelig skrevet ved glassene at der kun er fri fragt ved køb af xx produkt.

Jeg har prøvet at rpde rundt i det, men det er ikke lykkedes mig at finde en løsning. Er der en af jer der har en ide?

Venlig hilsen

Daniel Aeberli

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Har du forsøgt med at lave 2 forsendelsesklasser: en til glas, og en til resten af dine produkter? Jeg har ikke brugt det super meget, så er ikke sikker på hvor godt det virker. Men du kan under "Produkter" finde "Forsendelsesklasser", hvor du kan oprette flere klasser. Går du så ind under "Woocommerce --> indstillinger --> Forsendelse --> Fast sats" så kan du her redigere priserne for de forskellige klasser. 

Alternativt kan du jo under "Gratis fragt" sætte et minimumsbeløb før at der gives fri fragt - så kan folk jo enten købe flere glas, eller blot sørge for at købe dem sammen med andre produkter, og dermed komme over minimumsbeløbet for at få gratis fragt. 

Mvh Uffe

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med forskellige fragtsatser har jeg prøvet. Jeg kan bare ikke få det til at fungere da fragten skal frafalde hvis man køber en flaske spiritus også. Når jeg prøver at lave en særlig forsendelsesklasse for glas, så skal man betale fragt selvom man også køber varer fra andre forsendelsesklasser.

Er ikke så glad for at skulle have en minimumskøbs grænse. Men jeg kunne måske bare sætte den under min billigste vare.

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Er ikke så glad for at skulle have en minimumskøbs grænse. Men jeg kunne måske bare sætte den under min billigste vare.

Præcis. Så udløses gratis fragt jo i langt de fleste tilfælde, med undtagelse af køb af glas (og evt. hvis du senere får andre billige produkter). 

Ellers kig evt. på http://codecanyon.net - der kan du finde et hav af smarte plugins, som ikke koster alverdens. Måske der er en som løser dit problem bedre. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)