Hej alle Jeg havde lige et par spørgsmål angående det at lave fora på nettet som det her, hvis man også er interesseret i senere at kunne sætte adSense på og i hvert fald have det til at løbe rundt.
For det første, hvilke fora kan man bruge, hvor der samtidig kan sættes andre links på siden. Som eksempelvis her på Amino, hvor der både er forummet men også adsense reklamer, partnere og eventuelle andre links. Jeg har altid brugt phpbb.coms fora. Og de er sådan set rigtig gode. Jeg ved bare ikke, om man kan gøre de ting her. Eller om det er så fast en skabelon, at den ikke kan sættes "ind" på en side sammen med andre links og tekster.
For det andet. Bare om der er nogen, der har nogle gode råd til, hvordan man kan komme ud med det "glade budskab", at man har en spændende side. Nogen gode tips eller råd om, hvordan man gratis eller billigt kan få eksponeret sin side ud til forskellige mennesker. En mulighed er jo altid at lave en konkurrence, så man kan sætte den på konkurrence-sites, men jeg er i hvert fald nysgerrig efter, om der er nogle andre tricks.
På forhånd tusind tak.
Med de venligste hilsener
Søren |
Forum og eksponering
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Alt efter hvad dit forum handler om, så kan du jo eventuelt frekventere andre fora med et lignende indhold og komme med relevante kommentarer - og samtidig have en sigende signatur, som henviser til dit forum. Put henvisning og kort beskrivelse i din epostsignatur, så du eksponerer forummet i hver besked, du sender. Du kan også annoncere det på relevante nyhedsgrupper. Husk dog altid at læse fundsatsen for nyhedsgruppen først, da det ikke er alle nyhedsgrupper, hvor det er lige velkomment at annoncere. Ellers kan du komme med relevante indlæg i relevante nyhedsgrupper, hvor du har henvisning til dit forum i din signatur. Husk dog at lade være med at benytte din rigtige epostadresse i nyhedsgrupper, med mindre du har købt Martins hovedprodukt og vil presse det til det yderste. |
Ok. jamen så burde phpbb være løsningen. Men skal man lave en side, hvor forummet er på forsiden, som her på Amino med forskellige andre links på samme side og sådan. Skal man så lave et redirect. Altså en tom side, der bare henviser. Jeg kan se, at det er, hvad der sker her på siden. Det var bare lige for at høre, hvordan man kan lave det nemt og ligetil På forhånd mange tak.
Søren Kristensen
www.athenas.dk Athenas |
Et godt eksempel er i disse Mohammed krise dage hvor Danmark bliver bombarderet med den slags angreb. Meget kan undgåes ved at huske at holde sit forum opdateret hele tiden og ikke køre med gamle versioner, men det er ikke altid det er nok. Et alternativ til phpBB kunne være http://www.getvanilla.com/ som er lidt anderledes bygget op og vil kunne skille sig lidt ud fra mængden af de klassiske webfora. Hvorvidt det er mere sikkert end phpBB vil være synd at gætte om, der er huller i det meste software hvis man leder længe nok. |
Hej Oscar Tusind tak for beskeden. Jeg vil straks se på getvanilla.dk. Det lyder som et fornuftigt alternativ. En stor fordel ved phpbb har altid været, at det er så nemt at gå til og indbydende. Glæder mig til at se det andet. Og så håber jeg, at der er gode muligheder for at sætte det ind på en side, så man kan lave forskellige ting på samme sider (links, bannere, partnere og den slags).
Søren
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)