Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LinkedIn - Jeg søger en som har erfaring med at rekrutterer medarbejder til deres virksomhed via LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er.

 

Jeg er ved at planlægge en konference om digitalisering.

Emnet handler om rekruttering via LinkedIn frem for med almindelige ansøgninger.

Det handler i højgrad om networking, derfor vil vi gerne hører noget fra erhvervslivet som anvender LinkedIn, og hvorfor de netop anvender LinkedIn.

Baggrund: Konferencen er en del af et skoleophold for kontorelever i den offentlige sektor. Men gæsterne til konferencen er unge, nyuddannet inden for mange forskellige retninger. Antal gæster +100. Konferencen finder sted på UCH Holstebro

Mål: At belyse vigtigheden for networking via sociale medier med særlig fokus på LinkedIn.

Konference: Konference via Skype eller lignede. Taletid ca. 10-15 min.   

Budget: Vi har desværre ikke noget budget, så kan derfor ikke betale nogen for denne ydelse, men vil håbe på folks gode hjerte.

 

Håber nogen kan hjælpe mig her.

 

Mvh.

Anders Skafte

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Fra  Kommunikant Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når det handler om rekruttering via LinkedIn, så prøv at forhøre dig ved Tonny Mikkelsen fra Jobcenter Skanderborg. Han arbejder en del med rekruttering for virksomheder via LinkedIn og har ligeledes undervist ledige i at oprette en profil på LinkedIn og bruge den i deres jobsøgning.

Du kan finde ham her: www.linkedin.com/in/tonnymikkelsen

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilslutter mig Mette.

Tonny kan være en god mulighed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)