Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar penge på dit printerpapir

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Sommerferien er så småt ved at være ovre for de fleste, og jeg kører derfor et sommertilbud, så du kan få papirlageret fyldt op med miljøvenligt papir af høj kvalitet. 

Du anvender blot kuponkoden "tilbud10" i indkøbskurven, så fratrækkes automatisk 10% (gælder frem til 15. august).  

Du finder shoppen her! 

Ud over at du får papir i top kvalitet med høj hvidhed, får du et papirprodukt som har op til flere miljømærker, og hvor producenten generelt har et stort fokus på bæredygtig og miljøvenlig produktion. 

Samtidig tilbyder jeg cykellevering i Århus (forhåbentlig også andre danske storbyer inden for den nærmeste fremtid): det betyder hurtig, personlig levering og mindre CO2 udledning i byen. 

Ikke mindst kan du undgå at skulle bestille store mængder papir, for at få en fornuftig pris på MultiCopy papiret. Jeg har fokuseret på salg af små mængder, nemlig 2, 4 og 6 kasser som standard til gode priser (ønskes andre mængder kan du altid skrive, så finder vi en løsning). 

Er fragten så ikke helt hen i vejret når det er små mængder? Niks - bestilling til erhvervsaddresser er altid GRATIS, uanset mængder. 

Bestil idag, og betal først efter levering. Yes

Fortsat god dag. 

Mvh Uffe 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at undgå tvivl: der leveres i Århus med cykelbud, mens der i resten af DK leveres med fragtmand - og tilbudet gælder selvfølgelig både i Århus og uden for Århus. Yes

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det i morgen tilbudet udløber, skal du også have et par kasser papir med?

God fredag, Cool

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)