Hej, Men i mit tilfælde, er jeg ikke den første der sælger netop disse produkter/varer. Mit spørgsmål er til dig: Lige nu skal du forestille dig, at du er en kunde, og du har købt 10 farveblyanter på hjemmeside(A). Du modtager dine 10 farveblyanter, du er meget tilfreds, og du kan ikke sætte fingeren på noget som helst. 6 måneder senere er farveblyanterne opbrugt, og du skal have nogle nye, men i mellemtiden er der sgu kommet en ny hjemmeside(B), med præcis samme farveblyanter og samme pris som hjemmeside(A). |
Afhænger nok meget af selve produktet, men troværdighed er klart et vigtigt punkt. Kan jeg ikke læse noget om folkene bag, så vil jeg godt kunne blive skræmt lidt væk (medmindre vi snakker om en stor "kendt" spiller på markedet).
Derudover spiller miljøvenlighed også en faktor for mig: hvis priserne på blyanterne hos de 2 hjemmesider er den samme, men den nye hjemmeside har valgt et mere miljøvenligt mærke, en mere miljøvenlig emballage eller lignende, kunne det også få mig til at skifte.
Ikke mindst er leveringstid også ret relevant. Nu står jeg sjældent og mangler en blyant akut, men tit er mine online-køb lidt i sidste øjeblik, så kan den nye hjemmeside tilbyde en hurtigere levering kunne det også spille en rolle.
Det var mine input :)
Mvh Uffe