Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikker/webshops søges til forhandling af statement t-shirts

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger butikker/webshops som kunne være interesserede i at forhandle statement t-shirts.

Har været i branchen i 3år med egne butikker i indre København, og er nu klar til at tage skridtet videre med engrosalg. Har egen produktion i østen og altid et lager af alle styles til omgående levering. Blanke t-shirts er også altid på lager og kan trykkes i samarbejde med vores lokale tekstiltrykker.

T-shirts er 220gsm interlock, m/silkscreen tryk i flere forskellige farver. Prisen er yderst konkurrence dygtig i forhold til kvaliteten med en høj mark-up. Har omkring 80forskellige motiver på lager.

Da hjemmeside eller materiale ikke er helt klar endnu vil butikken i KBH centrum fungere som showroom for alle interesserede. Detaljer kan også sendes på mail, hvis besøg ikke er muligt. 

Mvh

Shami

Eztrade Aps

+45 31505151

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 13:29

Hej Shami, Jeg kunne godt tænke mig at se en eller flere modeller af dine t-shirts.. du kan evt. maile mig billeder på paw@dotvision.dk

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 14. Sep 07
Skrevet kl. 13:44

Så er der sendt til dig på mailen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 14:46

tak for det, jeg ser på det senere idag og giver dig en respons på om det er en vare type vi ønsker at tage ind i vores forretning.

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 09:04

Hej igen, dine t-shirts ser rigtigt fede ud!, Jeg har vist dem til min partner som godt kunne tænke sig at høre lidt mere om kvalitet og holdbarheden på varen.

Og om det er muligt at få trykt sine egne t-shirts?

mvh Paw Hellegaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:18
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:01

Hej Shami,

Er det muligt at få dig til at poste, eller smide en mail til kontakt@webmoni.dk når webshoppen er oppe at køre?

Tilmeldt 14. Sep 07
Skrevet kl. 10:30

Sjovt nok, er der flere der netop har spurgt om dropshipping. Så jeg er begyndt at overveje det.

Men det kommer helt an på hvilke type aftale der kan strikkes sammen, og hvilke type webshop der er interesseret.

Tilmeldt 14. Sep 07
Skrevet kl. 10:44

Hej Paw,

Glæder mig at I syntes om mine t-shirts. T-shirt´ en er interlock t-shirt 220gsm. Dvs. en t-shirt af en rimelig fin kvalitet ift. en alm. single jersey. Det er en 100% bomuld t-shirt som er prewashed inden trykket sættes på. Krymper ikke synderlig meget efter vask.

Det er muligt at få trykt sine egne t-shirts, hvor der så er et minimum antal der skal trykkes. Hvad angår priser og andre detaljer kan jeg sende dig dem på mail.

mvh

Shami

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:46

Hej Shami,

Faldt lige over dit indlæg.

Er igang med at opstarte eget tøjmærke og mangler derfor en leverandør til tshirts, hoodies (senere også caps og sneakers)

Derfor vil jeg gerne se dit materiale :) du må meget gerne sende det, du kan tilbyde på pete(at)petemiller.dk

Vil gerne høre om

- priserne, både med og uden tryk (af egne logoer)

- mulighed for at få tilsendt eksemplarer af de varer, du har.

pft.

De bedste hilsner

Peter, PeteMiller.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)