Jeg søger butikker/webshops som kunne være interesserede i at forhandle statement t-shirts.
Har været i branchen i 3år med egne butikker i indre København, og er nu klar til at tage skridtet videre med engrosalg. Har egen produktion i østen og altid et lager af alle styles til omgående levering. Blanke t-shirts er også altid på lager og kan trykkes i samarbejde med vores lokale tekstiltrykker.
T-shirts er 220gsm interlock, m/silkscreen tryk i flere forskellige farver. Prisen er yderst konkurrence dygtig i forhold til kvaliteten med en høj mark-up. Har omkring 80forskellige motiver på lager.
Da hjemmeside eller materiale ikke er helt klar endnu vil butikken i KBH centrum fungere som showroom for alle interesserede. Detaljer kan også sendes på mail, hvis besøg ikke er muligt.
Hej igen, dine t-shirts ser rigtigt fede ud!, Jeg har vist dem til min partner som godt kunne tænke sig at høre lidt mere om kvalitet og holdbarheden på varen.
Og om det er muligt at få trykt sine egne t-shirts?
Glæder mig at I syntes om mine t-shirts. T-shirt´ en er interlock t-shirt 220gsm. Dvs. en t-shirt af en rimelig fin kvalitet ift. en alm. single jersey. Det er en 100% bomuld t-shirt som er prewashed inden trykket sættes på. Krymper ikke synderlig meget efter vask.
Det er muligt at få trykt sine egne t-shirts, hvor der så er et minimum antal der skal trykkes. Hvad angår priser og andre detaljer kan jeg sende dig dem på mail.