Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oscommerce - dansk sprog - admin er gået i kage

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Har en oscomemrce website på engelsk og har netop downloadet og installeret det danske modul også. Alt ser ud til at virke, men kan ikke komme ind i admin nu. Jeg får følgende fejl:

Warning: main(includes/languages/danish.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/w1006/d36/s07/b02be82e/www/products/catalog/admin/includes/application_top.php on line 130

Warning: main(includes/languages/danish.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/w1006/d36/s07/b02be82e/www/products/catalog/admin/includes/application_top.php on line 130

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required 'includes/languages/danish.php' (include_path='.:/usr/local/nf/lib/php') in /mnt/w1006/d36/s07/b02be82e/www/products/catalog/admin/includes/application_top.php on line 130

Er der nogen der har en ide til hvad der er gået galt og hvad jeg skal gøre? har posted dette på oscommerce forum men ingen feedback og er ganske vigtigt så håber der nogen der sidder inde med et guldkorn da ikke er den store prof prgrammør :).

Mvh

dets

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 23:22

Nu er jeg heller ikke den store programmør men jeg har rodet en del med osCommerce, umiddelbart ser det du som om at du manlger at lægge filen /catalog/includes/languages/danish.php ind prøv evt. at kopiere og omdøbe den engelske

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:26

Kennith du er en stjerne tusinde tak, nu funger det :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 23:33

Super, jeg er glad for at kunne hjælpe *S*. Hvis du har valgt at kopiere og omdøbe english.php skal du være opmærksom på at denne sprogfil som du kunne se fra fejlen bliver kaldt fra application top der bruges af stort set alle sider i osC. Det vil sige at de oversættelser der bliver defineret her i også har indvirkning på hele din shop. Så har du kopieret så løb lige filen igennem og oversæt de forskellige ting ellers bliver det blandet engelsk og dansk i shoppen.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)