Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS erfaringer.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores Magento webhoteller har masser af ram tilgængelige, de kommer aldrig i nærheden af grænsen. Vi har hoteller fra 16GB til 64GB ram. Vi udvider yderligere ved behov.
Som kunde har det dog ingen betydning hvor meget RAM der sidder i serveren (på magento webhotellerne) - Vi sørger for at ram ikke begrænser jer og placerer kun få kunder pr. server Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Pilgaard:

Vores Magento webhoteller har masser af ram tilgængelige, de kommer aldrig i nærheden af grænsen. Vi har hoteller fra 16GB til 64GB ram. Vi udvider yderligere ved behov.
Som kunde har det dog ingen betydning hvor meget RAM der sidder i serveren (på magento webhotellerne) - Vi sørger for at ram ikke begrænser jer og placerer kun få kunder pr. server Smile

ok, skulle bare være sikker da unoeuro begrænser min webshop ved udvikling af ny søge feature der giver ram problemer ved søgning og 512 er for lidt

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at det er php memory_limit du hentyder til. Vi har en standard limit på 1GB, den kan evt. hæves ved behov, men uanset hvad, så er vi friske på at løse problemet, hvis det er det som begrænser din shop. Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gaba:

Står mangler VPS hosting til vores webshop.

Den er i dag hostet af one.com, som virkelig er sløv.

Hvad er jeres erfaringer? Leder efter noget til omkring 200 - 400kr om måneden.

Hvis du har mod på at forsøge dig med udbydere som ikke er danske, så prøv DigitalOcean - du får utrolig meget for dine penge og det er noget af det mest stabile jeg nogensinde har arbejdet med.
Hvis du ønsker det, kan jeg godt give dig et tilbud på opsætning af din VPS (som en engangsydelse).

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Pilgaard:

Jeg vil tro at det er php memory_limit du hentyder til. Vi har en standard limit på 1GB, den kan evt. hæves ved behov, men uanset hvad, så er vi friske på at løse problemet, hvis det er det som begrænser din shop. Smile

ja det var problemet - er der også 1GB på den mindste pakke magento hotel?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant Andreas, kan du ikke skrive en PM. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig med en god, stabil og billig løsning. Mit firma har været i branchen i næsten 10 år både med vps, hosting og andre ydelser. Du kan fange mig på kristian@wetek.dk - hvis det stadig har interesse.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)