Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Opsalg, Krydssalg og Relaterede produkter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en magento webshop som blandt andet sælger digitalkameraer. Jeg vil gerne gøre den bedre til at sælge tilbehør med og til det formål har magento 3 muligheder: Opsalg, Krydssalg og Relaterede produkter

Funktionen "Relaterede produkter" er den jeg kan læse mig frem til er anbefalet. Jeg synes dog ikke at den præsenterer tilbehørs produkterme særlig pænt.

Faktisk finder jeg funktionen "Tilpasningsmuligheder" mest brugbar. Her kan jeg oprette valgmuligheder indenfor hukommelseskort, tasker, filtre, batterier osv med mange inputmuligheder. Eneste problem er at jeg skal definere priserne manuelt på varer som allerede er oprettet og som sagtens løbende kan ændre pris. Det vil være lidt omstændigt at tilknytte et 32 gb hukommelseskort til 200 kameraer og så skulle ind og rette prisen på hvert enkelt produkt, hvis prisen falder på kortet.

Man skal under tilpasningsmuligheder definere et varenummer, så det ville være smart at systemet så også kunne hente data fra det varenummer.

Mit spørgsmål er om det er muligt eller om nogen kan anbefale et udvidelse som gør det smartere at tilføje tilbehør til et produkt.

Mvh 

Flemming

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Trollweb Solutions A/S Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige kigget på det, men der er ikke så meget nyt i det der står.

Har afprøvet alle funktioner i Relaterede produkter, opsalg og krydssalg, men er ikke helt tilfreds med resultatet. Nedenstående er lavet via funktionen "tilpasningsmuligheder" - Problemet er som beskrevet tidligere at priserne på produkterne skal indtastes manuelt og har man 200 kameraer som alle kan bruge Transcend SD Card SDHC 16GB Class10.... til 89,- så skal man ind og rette prisen på hvert kamera, hvis dette hukommelsekort falder eller stiger i pris.

Søger en funktion der kan præsentere tilbehøret som nedenstående, men hvor systemet viser prisen fra det varenummer man har angivet til de enkelte tilbehørsprodukter.

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Trollweb Solutions A/S Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

jeg har nu testet i vores egen testshop, og bruger Relaterede Produkter. Ved hovedproduktet vises de relaterede produkter med deres centralt registrerede pris (skal ikke indtastes per hovedprodukt).

Så jeg ved ikke hvor det fejler i din shop. Måske har du et modul installeret, som driller (?).

Mvh

Morten Kristensen

www.trollweb.dk

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du kan se af mit billede bruger jeg også relaterede produkter. Det er funktionen "Tilpasningsmuligheder" jeg har problemer med og gerne vil tilpasse så den henter priserne fra det varenr som er tilknyttet. "tilpasningsmuligheder" bruges normalt til at kunder kan vælge farve, størrelse osv, og bruges normalt ikke til det jeg gerne vil bruge den til.

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Trollweb Solutions A/S Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forsøgt med Bundle-funktionen ? (i stedet for Relaterede Produkter)

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det er samme problem. Priserne på Underprodukterne skal stadig indtastes manuelt og trækkes ikke automatisk fra det varenr man angiver.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)