Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PowerBank trouble, anyone?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Benyttede mig at det fine tilbud med en Amino powerbank og en måneds amino plus her en måneds tid tilbage.

Jeg skriver da jeg vil høre om jeg er den eneste der har problemer med at bruge solcelle funktionen i PowerBanken?

Har egentlig forsøgt først at få svar på facebook i den tråd hvor jeg først stødte på tilbuddet, men fik intet svar. Derefter en mail til amino, hvor jeg fik et ubrugeligt svar og at I ville vende tilbage, så var jeg på ferie og har rykket for svar igen, men ingen repons. Så nu prøver jeg lykken her. Ja mine penge er gået til et godt formål, men derfor vil jeg nu gerne have value for de 150kr jeg har brugt, ellers havde jeg aldrig købt produktet..

Jeg kan fint få PowerBanken til at lade op i stikkontakten, og når jeg ligger den i solen så lyser den grønt - det gør den faktis også ved svagere lys.
- Men nu har jeg i mange gange og i flere dage haft den liggende i sol, og der er stadig kun et blåt lys der lyser og blinker når jeg tænder den.
- Har også forsøgt at lade telefonen mens den ligger i solen, men det giver ingen strøm i telefonen
- Har selvfølgelig smidt indpakning og evt. manual direkte i skraldet da jeg modtog den - plejer sagtens at kunne finde ud af den slags teknik.

Er det mig der er en retard til at få det til at virke, eller er mit produkt defekt?

Og i såfald, skal jeg så virkelig lave en tråd herinde for at kunne få hjælp, ærligt talt lidt skuffende.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke produktet og har derfor svært ved at sige noget specifikt om netop det produkt du har købt.
Men generelt, så har min oplevelse af en solcelle-funktion i powerbanks været meget lig det du oplever. Altså at man reelt ikke kan bruge funktionen til noget. Jeg har testet nogle stykker i den billige ende og kvaliteten har simpelthen ikke været god nok. De lader tilsyneladende ok, men så snart man vil oplade sin telefon, så viser det sig at powerbanken nærmest ikke har noget "juice" at dele ud af. Måske solen ikke er stærk nok i DK, måske solpanelet er ridset, måske solpanelet ikke er stort nok eller måske der findes en helt fjerde forklaring.
Jeg tror godt man kan få det til at fungere, men så koster det og udsalgsprisen nærmer sig nok 700-800 kr. som minimum. Sikkert mere.
Det er bare min oplevelse og vurdering - det kan sagtens forholde sig anderledes :-)

Men bottom line: Hvis du har et produkt, som tilsyneladende er defekt og du ikke kan få hjælp online, så skal det vel sendes tilbage til rep. eller ombytning?

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for jeres svar.

Det har været direkte i solen i vindueskarmen at jeg har forsøgt, men kan da godt lige prøve med direkte-direkte sollys :)


Men ja ellers må jeg jo nok bare sende den retur og så se hvad jeg får af respons..

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 17
Fra  www.onthemove.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem længere tid testet forskellige solcelle drevet power banks og der er stor forskel på solcellerne. Vi testede de samme power banks og valgte dem fra. De har en god kapacitet, så hvis man kan se bort fra solcellerne, så er de fjong.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)