Hejsa Kaare
Det er noget nært umuligt at give et fornuftigt bud på en cirka pris på dit projekt, det kommer på rigtigt mange ting.
Men hvis jeg var dig, og hvis jeg skulle bruge sommeren på at overveje om jeg skulle være Iværksætter eller ej, så ville jeg nok, som udgangspunkt, sætte et par hundrede tusinde af (og det er et MEGET GROFT overslag). Her vil du nok skulle regne med at bruge den ene halvdel til udvikling og den anden halvdel til salgs og markedsføring plus alt det løse.
Kan det gøres for mindre ? måske, kan det komme til at koste mere ? sikkert
Det første jeg ville gøre hvis jeg var dig, er at få styr på din forretningmodel (prøv evt at google "Business Model Canvas"), sørg for at være helt klar på:
* Hvilket problem løser du ?
* For hvem løser du det ?
* Vil de betale for at få det løst ? hvis ikke hvem vil så betale ?
Når det kommer til din løsning, så prøv at sætte dig ned og lav en detaljeret beskrivelse, gerne med nogle tegninger af de enkelte skærmbilleder. Når du har det, kan du prøve at gå på f.eks Amino Freelancer og få en fast pris - så har du mere at forholde dig til.
Gør du det skal du dog være opmærksom på at den pris du får ikke vil være den endelige pris, men kun prisen på den første version som du har beskrevet, du vil opleve at der skal flere "iterationer" til inden du er tilfreds.
Håber det hjælper lidt
Anyway, God sommer og held og lykke med projektet
//Morten