Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger cirka pris på programmerings projekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Da jeg snart skal ud i mit første Iværksætter eventyr, vil jeg gerne have nogle ting på plads, for at se om min idé overhoved kan blive en realitet.

Jeg skal bruge en cirka pris på et programmerings projekt, som omhandler et filtrerings program, noget alla det som for eksempel bilbasen.dk og biltorvet.dk bruger til at filtrere biler til og fra, hvor man skal kunne vælge udfra en masse kategorier og underkategorier.

Jeg vil bare gerne høre om nogle kunne komme med en cirka pris på sådan et projekt?

Mvh - Kaare

Tilmeldt 14. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:02

Hvorfra får du de data der skal filtreres (webserver/database/lokale filer)?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

c2:

Hvorfra får du de data der skal filtreres (webserver/database/lokale filer)?

Regner med at de kommer til at ligge i en database :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa Kaare

Det er noget nært umuligt at give et fornuftigt bud på en cirka pris på dit projekt, det kommer på rigtigt mange ting.

Men hvis jeg var dig, og hvis jeg skulle bruge sommeren på at overveje om jeg skulle være Iværksætter eller ej, så ville jeg nok, som udgangspunkt, sætte et par hundrede tusinde af (og det er et MEGET GROFT overslag). Her vil du nok skulle regne med at bruge den ene halvdel til udvikling og den anden halvdel til salgs og markedsføring plus alt det løse.

Kan det gøres for mindre ? måske, kan det komme til at koste mere ? sikkert

Det første jeg ville gøre hvis jeg var dig, er at få styr på din forretningmodel (prøv evt at google "Business Model Canvas"), sørg for at være helt klar på:

* Hvilket problem løser du ?

* For hvem løser du det ?

* Vil de betale for at få det løst ? hvis ikke hvem vil så betale ?

Når det kommer til din løsning, så prøv at sætte dig ned og lav en detaljeret beskrivelse, gerne med nogle tegninger af de enkelte skærmbilleder. Når du har det, kan du prøve at gå på f.eks Amino Freelancer og få en fast pris - så har du mere at forholde dig til.

Gør du det skal du dog være opmærksom på at den pris du får ikke vil være den endelige pris, men kun prisen på den første version som du har beskrevet, du vil opleve at der skal flere "iterationer" til inden du er tilfreds.

Håber det hjælper lidt

Anyway, God sommer og held og lykke med projektet

//Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:20

Morten har vist sagt alt hvad der er behov for i første omgang :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

Mange tak til jer alle sammen, jeg vil sætte mig ned og lave en skitse på diverse ting og søge information og alt hvad der skal til :)

God aften

Kåre

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)