Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil sådan en APP koste at lave?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey!

Hvad ville et socialt medie koste at lave som en app? Et cirka beløb.

Skriv endelig for mere info.

Hilsen Mig

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 08:04

Jeg forstår ikke helt tror jeg - kan du uddybe og forklare lidt nærmere? Et socialt medie på hvilken måde?

Facebook er er socialt medie og Instagram er et socialt medie - men de er meget forskellige i deres virkemåder.

- Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ReklameStof:
Hvad ville et socialt medie koste at lave som en app? Et cirka beløb.
Nok et sted mellem 10.000 og ½ mia Wink - mere præcist kan de nok ikke blive uden mere info.

Hvis du vil have et mere præcist bud på hvad du skal forvente at bruge, skal du nok præcisere dit spørgsmål en del. Prøv at skriv ned(måske bare til dig selv) hvad formålet skal være med dette medie er, prøv at tegne nogle af de skærmbilleder du regner med der skal være, og beskrive de funktioner du ønsker der skal være osv. Når du har det kan du tage det med til en udvikler og få bud.

Dertil kommer at Sociale Medier nok er vanskelige at få succes med - Den første bruger bliver jo let skuffet der da jo ikke er nogle at være "Sociale" med. Så overvej også hvordan du får kritisk masse på dit medie - dette kan muligvis også kræve nogle penge til markedsføring osv - den del skal du også have med, den tekniske "øvelse" med udviklingen er som regel hverken den sværeste eller den dyreste.

//Morten

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:12

Hey,

Send mig en mail (m@nsted.dk) med lidt flere detaljer. Så kan jeg give dig en pris med en god Amino rabat.

Du kan også kigge på noget af det jeg har lavet før: moonsted.com.

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:53

Primært skal det bare være en app, hvor man kan skrive med folk (fra hele verden), kan se deres lokalisation, og så skal man kunne lægge billeder ud :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25

Jeg hedder Alexander Linnemann og jeg tror jeg kan hjælpe dig og din business. Jeg tilbyder nemlig billige APPS, Websites og Design. Jeg har et godt team siddende i Indien, der har masser af erfaring inden for disse områder.

Jeg har lige nogle facts som måske vil interessere dig:

• Der er over 3,5 mia mobil brugere
  • 80% af internetbrugere ejer en smartphone
  • 38% af alle websider besøges via smartphones og tablets
  • 40% af verdens smartphone-brugere køber produkter online

Nogle eksempler på hvad mit team og jeg har lavet:

Apps: WhizLeads, Cherry Red Boutique, Shop Pocket Friendly

Websites: http://wowindore.in/http://sntutor.com/,

Logo: LaCassa, BakerTee, Inno Wave

Har du brug for logo, App, Website, reklame, videoer eller andet, så er jeg den rette at kontakte, da jeg kan klare det hele til en god én-gangs pris.

Med venlig hilsen / Best Regards

Alexander Linnemann

Mobil: +45 42 91 07 37

Email: Ablinnemann@gmail.com 

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 14:53

Alexander, det er måske lidt offtopic at sige her - men et råd til dig skal være, at du prøver at tilpasse dine salgstilbud en lille smule mere individuelt til de potentielle kunder du henvender dig til. Nu har jeg set du har skrevet det samme indlæg i 3-4 tråde herinde, og det giver dig nok større effekt at tilpasse dem lidt mere efter hvad kunden efterspørger i stedet for blot at skyde en standardtekst afsted.

Det er ment på den allerbedste måde selvfølgelig. Du kan finde mange gode sælgere herinde, og der kan du helt sikkert også finde noget inspiration :-)

- Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)