Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du klone min HDD i Roskilde?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har en SSD disk, og har nu brug for mere plads. I stedet for at installere endnu en disk, så vil jeg gerne have klonen min nuværende over på en ny og større HDD. så jeg arbejder fra samme drev hele tiden.

Har du forstand på dette, og kan hjælpe mig med med en smertefri overgang, så giv endelig lyd fra dig :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:19

MM Vision i Osted kan med garanti klare det for dig OG sørge for backup inden kloningen :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:22

Fru Hartmann:

MM Vision i Osted kan med garanti klare det for dig OG sørge for backup inden kloningen :-)

Ja, men de tager ikke på hjemmebesøg, og jeg kan ikke undvære min computer Sad

Hilsen Morten

- og sluk så computeren - du er jo på ferie Stick out tongue

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:17

YesParadiseBeerBig Smile

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 18:01

Hej Morten

Kan du ikke kontakte os på info@netglobe.dk, så kan vi se om vi har en tekniker ledig som har tid til at kigge forbi. 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 19:20

Haha, vidste ikke du også var på Amino Morten.. Købte engang en stol fra din hjemmeside... Big Smile

Men det tager altså ikke specielt lang tid at klone en SDD/HDD, kommer også lidt an på hvor meget der er på dem osv.. Men hvorfor ikke bare tage op i en forretning, og få dem til at gøre det? Eller køb din egen klonings hardware.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)