Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting for hjemmesidefirma

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en række kunder der udvikler websites for virksomheder, som har haft overvejet en reseller løsning, men ikke valgte det, netop grundet af hvad Carsten beskriver, hvad de derimod har gjort istedet for, er at få en rabatkode som de kan give deres kunder, der giver X antal procent i rabat, hos os.

Det gør også at vores kunder nemlig kan fokusere på udvikling af websites, hvor vi står for support af kunden når det kommer til web-hosting relateret spørgsmål.

Men det kommer selvfølgelig an på hvordan man prioritere sin tid. Hvis det bare er noget du vil sælge sammen med din løsning du allerede bygger, så husk at tænke i kroner og øre.. Det kommer oftest ned til, du måske maksimum kan hive et par hundrede hjem udover din udgift hos din udbyder om året, (Kommer selvfølgelig an på hvad du sælger din hosting som) - og spørgsmålet er, om din tid er mere værd end det du tjener på hosting, når du ved en reseller løsning også oftest ender ud i at skulle supportere dine kunder med alt level 1 support (95% af alt relateret support).

Hvis jeg udviklede hjemmesider, så ville jeg personligt bare overlade alt hosting til et firma. Generelt fordi jeg ved som hosting udbyder at der ikke skal være meget support per kunde, før det bliver dyrt for en. (Resultere i en lav timeløn).

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konas

Nu har jeg selv arbejdet lidt med hjemmesider også for kunder. 

Jeg har været igennem en del reseller løsninger igennem årene og der ikke mange der kan stå på mål for hvad de lover på deres hjemmeside.

Sidste år flyttede jeg min egen hjemmeside og nogle af min kunders over til en udbyder der virkelig holder hvad de skriver. Der var nogle kunder der ikke ville flytte med og de ligger idag og skriver at de deres hjemmeside bliver hacket i tide og utide. (så tænker du nok hvor hulen jeg vil hen med denne skrivelse) Jooo jeg vil anbefale at du finder et firma hvor der sikkerhed er i top og serverne står i danmark.

Jeg bruger selv http://mikjaer-hosting.dk  jeg har forhandler løsningen til 399kr pr måned. og hverken jeg eller mine kunder har været hacket over ved Mikjaer-Hosting, de har godt styr på sikkerheden og godt backup system 

Håber din virksomhed bliver en succes

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)