Hver gang jeg skal sætte en Wordpress side op og finde et template, synes jeg at jeg bruger ekstremt lang tid på at lede efter "det rigtige" template.
Jeg kan bruge timer, ja nogle gange dage, på at kigge på templates, og det irriterer mig lidt at skulle bruge så lang tid på det hver gang. Omvendt vil jeg heller ikke bare vælge et eller andet som jeg bliver utilfreds med senere hen.
Har i nogle råd til hvordan man hurtigere og nemmere kan vælge et template? Hvordan vælger i selv jeres?
Ting tager tid... Og hvis det skal være ordentligt kan det tage lang tid.
Jeg har selv lige som forsøg forsøgt mig med Wordpress, siden er ikke lanceret endnu, men jeg brugte også mange timer og forsøg på at finde et theme jeg synes passende til formålet. Der er en masse gode sider der nemt og overskueligt præsentere de forskellige themes.
På min kommende Lingeri blog skrev jeg et par indlæg og så prøvede jeg ellers en masse themes. Og rimelig hurtigt finder man ud af i hvilken retning man vil have det. Og heldigvis er det rimelig nemt at skifte theme. Dog det jeg har valgt har jeg været inde og tilpasse en del manuelt.
Så kort og godt, hvis man stille høje krav(som det tyder på du gør) mener jeg ikke der er nogle nemme smutveje. Jo så skal man betale sig fra det - men det er jo ikke så sjovt.
Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj. www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.
Jeg kan anbefale den, jeg har tidligere købt mange themes, men den her har virkelig overrasket mig positivt.
Den kendte jeg ikke til - ser interessant ud, det vil jeg kigge nærmere på. Takker :)
Kasper Toxvig:
Jeg bruger ofte Genesis frameworket, hvor der findes en del gode child themes til.
Bruger i forvejen Studiopress themes, men de har et ret begrænset udvalg, så det er ikke altid man kan finde noget der egner sig alle "genrer" hjemmesider :)
Til gengæld virker de super godt.
Jimmy Hansen:
Ting tager tid... Og hvis det skal være ordentligt kan det tage lang tid.
Jeg har selv lige som forsøg forsøgt mig med Wordpress, siden er ikke lanceret endnu, men jeg brugte også mange timer og forsøg på at finde et theme jeg synes passende til formålet. Der er en masse gode sider der nemt og overskueligt præsentere de forskellige themes.
På min kommende Lingeri blog skrev jeg et par indlæg og så prøvede jeg ellers en masse themes. Og rimelig hurtigt finder man ud af i hvilken retning man vil have det. Og heldigvis er det rimelig nemt at skifte theme. Dog det jeg har valgt har jeg været inde og tilpasse en del manuelt.
Så kort og godt, hvis man stille høje krav(som det tyder på du gør) mener jeg ikke der er nogle nemme smutveje. Jo så skal man betale sig fra det - men det er jo ikke så sjovt.
Helt enig - er med på at ting tager tid hvis man vil gøre det ordenligt. Min tanke være mere i retning af om nogle havde tips til hvordan man kunne gøre processen i at finde et template, nemmere/hurtigere/smartere.
Jeg har også har også hørt genesis skulle være noget af det bedste/hurtigste.
Men jeg synes godt nok at de tager rigtig mange penge for at hente deres themes. Jeg tror de tager 350 til 500 dollars? Kan man bare købe et theme med template fx. eller skal man købe alle?