Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af iPhonetilbehør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino,

Jeg føler, og har længe følt, at iværksætter lige er mig! Jeg elsker tanken om at være sin egen chef og samtidig udrette noget!

Der er dog en sådan catch, at jeg skal studere på universitet i Aarhus fra september af, hvilket begrænser den del af mit tidsforbrug, som kan gå til iværksætteri.

Dog har jeg ikke droppet tanken og ønsker stadig at skabe mig et erfaringsgrundlag med alt hvad en virksomhed indebærer.

I den forbindelse vil jeg høre, om nogen af jer kender en leverandør af hærdet glas til smartphones? Ikke panzerglas, men derimod noget i stil med dette: http://m.mytrendyphone.dk/shop/iphone-6-haerdet-141226p.html

Endvidere hører jeg gerne, hvis i har en god forbindelse til en producent/grossist, som handler med iPhone covers.

Mvh
Mikkel

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sendt dig en besked.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke alibaba hvor man kan købe direkte fra producererne

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget og kigger stadig på Alibaba, ville bare hellere hvis nogen her i forvejen havde kontakt til og kendte kvaliteten af en leverandør!:-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har kendskab til en producent af den type skærmbeskyttelse du taler om. Jeg kan sætter dig i kontakt med virksomheden hvis du kontakter mig. Mht. til iphone cases og andre leverandører, kan jeg også hjælpe dig på rette vej. Du kan ringe eller sende en mail til adressen nedenfor :) 

Best Regards / Venlig hilsen 

Steffen Bo Stjernholm Lundqvist

 

Korea Business Center, Copenhagen

The Commercial Section of the Embassy of the Republic of Korea

 

Holbergsgade 14, 2 fl.

DK-1057 Copenhagen K.

Dir. Tel: (+45) 3347 7227

Tel: (+45) 3312 6658

Fax: (+45) 3332 6654

E-mail: info@kotra.dk

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)