Hvis jeg har købt navnet blabla.dk og blev oprettet for 14 dage siden ca +/-, og så hvis person kommer og siger at jeg laver sabotage i mod person og varelaget?
person har intet CVR nummer, og persons vil tag kontakt til politiet og køre en sag. Person siger: hvis man ikke få navnet eller få adgang til hjemmesiden?? så vil man gå den vej med politiet eller retten.
Din modpart får under alle omstændigheder intet ud af at gå til politiet, men kan forfølge dig via domstolene og/eller indgive en domæneklage.
Hvis navnet ikke er registreret som virksomhed i selskabsform eller er et registreret varemærke, og du ikke direkte udgiver dig for at være din modpart personligt, har han ingen sag.
Men det kan være at domænenavnet overtræder domænereglerne. I det tilfælde kan din modpart indgive en domæneklage.
Jeg har selv snakket med Politi og forklare dem sagen og de fortæller mig at det IKKE en sag de vil som sagt gå ind i.
Grunden til at person har skrevet sådan til mig er mest pga at at jeg stoppede samarbejdet pga af nogle ting.. Jeg har bare købt navnet i mit eget private navn og sat "Webshoppen" op. jeg har slette det tekst som har noget med mig at gøre da jeg ikke er en del af det.
Person har et varelager (Det er meget meget lille) og det er mig som står som ejer af navnet hos https://www.dk-hostmaster.dk/
- Jeg ønsker på ingen måde at at samarbejde med person på nogle måde. og jeg har ikke opret noget nyt eller noget andet. Jeg har dog en masse andet at se til f.eks uddannelse og mine hjemmesider som jeg selv arbejder med som f.eks det navn som jeg har oppe ved siden af mit navn. og nogle andre ideer som jeg laver for mig selv som dog er intet med persons "virksomhed" at gøre på nogle måde. Det vil sige at jeg har intet navn som er tæt på af navnet. Da det er som sagt mig som ejer navnet (Hjemmesides navnet). Hvis du ikke forstår mig eller lign, så er du velkommen lige til at hiv fat i mig hvis det er, (Jeg er dog ordblind)
God aften/God sommer til dig, (Husk solcrem til kroppen),
Hvad er det så han brokker sig over og ønsker at politi anmelde ? (Som han ikke kan)
For hvis det bare er fordi du er hoppe ud af aftale med ham har det jo ikke nåde med domain af gøre. og som du fortæller kan jeg ikke se du kan komme i klemme på nåde område. har din hjemmeside nåde med hans side af gøre produkter eller ydelser ?
Hvad er det så han brokker sig over og ønsker at politi anmelde ? (Som han ikke kan)
For hvis det bare er fordi du er hoppe ud af aftale med ham har det jo ikke nåde med domain af gøre. og som du fortæller kan jeg ikke se du kan komme i klemme på nåde område. har din hjemmeside nåde med hans side af gøre produkter eller ydelser ?
/Kim
Det .dk domæne som er købt er en webshop, hvor person har vare på webshop (Men ligger hjemme hos personen), Efter som jeg sagde at jeg ikke vil være en del af det længe start man med at komme med trussel at man vil gå rettes vej fordi man ikke har adgang til webshop backdick end kl 19.00 i går, jeg har derfor valgt at gøre sådan at person på ingen måde kan for adgang til hjemmesiden overhovedet.
Det er vel lovet da jeg stadigvæk står som ejer af webshoppen.?