Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp S-Pos er gået i konkurs...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har igennem nogle år haft et S-Pos kassesystem (http://s-pos.us/) og det har fungeret ganske fint.
Dog er systemet blevet sindsygt langsomt og når jeg skal lave kasserapport om aftenen tager det nu 20-25 minutter, hvor der før tog 30 sekunder.
Jeg havde dette problem en anden gang og kontaktet da S-Pos som fikset dette ved at "lukke" for de foregående måneder/år og lægge dette i en mappe i Windows og dermed kunne jeg starte på ny og så fungeret systemet fint -indtil for et par uger siden...
Jeg har prøvet at få fat i S-Pos men dette uden helt og finder i dag ud af at de er under konkurs og at jeg dermed ikke kan få hjælp fra dem.
Hvad gør jeg... Nogen der har haft samme problem og fået det løst uden hjælp fra S-Pos...?

Venlig hilsen
Peter Gudmundsson
Animaks.dk 

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen....

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Vi har fået flere henvendelser fra S-POS kunder, der oplever problemer med systemet efter at de er gået konkurs. Vi leverer online POS-systemer, og vores software kan som benyttes sammen med den hardware som S-POS har leveret til deres kunder.

Tag endelig fat i mig hvis I oplever problemer, og så kan vi tage en dialog om hvordan vi kan hjælpe jer.

Søren, Bizsys.dk
sme@bizsys.dk
Telefon 82 30 44 40

 

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Det er så det der kaldes en lærestreg.

Næste gang du investerer i software, så invester i Opensource :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej peter ring 48130076 og spørg efter rene nortung

han er s-pos direktør  og jeg tror der måske er nogle de rkan hjælpe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)