Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaring af goldenplanet.dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra St Merløse
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer lidt at starte en e-butik op og har kigget på nogle forskellige alternativer. Kan godt lide goldenplanet. Er der nogen der har erfaring? Vad er godt/dårligt ved det? Noget særligt man skal vare opmærksom på før man tager en endelig beslutning hvis man er ved at vælge goldenplanet? Er der bedre alternativer til prisen?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:16

Jeg kører OpenBizBox fra GoldenPlanet og har kun været tilfreds med både shoppen og den service, de har ydet. Tjek evt. min shop og se hvordan det ser ud med lidt tilpasning af standardløsningen (har selv kodet det).

Vh
Ole 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:05

Jeg kan også anbefale Goldenplanet shops efter at have prøvet mange andre..

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 14:18

Jeg har også en stribe kunder der kører Goldenplanet og de er yderst tilfredse.. Selve systemet er nemt og enkelt at administrere..

Mange hilsner:/Thomas 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:41

findes der ikke sådan en sammenligningstabel eller noget... for der er for tiden godt nok mange der spørger om goldenplanet, dandomain og scannet for tiden.. 

Måske fordi der er rift om min nye ebog der handler om det at starte en webshop ;-) - webshop hvordan

Hmm.. måske man selv skulle i gang... jeg har sammenlignet priser og en kort vurdering her - billig standard webshop løsning 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)