Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinbondens nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København / Bordeaux
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Le Raït Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej iværksætter venner

Jeg er dansk-fransk vinbonde og har en "stalddør" i Kbh hvorfra jeg sælger egen vin til restauranter og private. Derudover laver jeg vinsmagninger og holder foredrag mm. Men jeg vil gerne have mere privat salg og derfor er jeg er i gang med at lave et nyhedsbrev i håbet om at det kan give noget.¨

Mit problem er til gengæld opbygningen af mailingliste. Jeg har pushet via website og betalte FB annoncer 4-5 dage nu men er strandet på omkr 20 tilmeldinger. Det er ALT for lidt, hvis det skal kunne bruges til noget. Jeg tror, at jeg skal op på minimum 2-300 tilmeldinger for at det skaber noget salg, som er værd at tale om.

Er der nogen med gode ideer til at skabe denne mailingliste rimelig effektivt og hurtigt? Eller skal jeg bare fortsætte med at købe FB annoncer - er det den bedste måde at komme ud på? Jeg har ikke tænkt mig at købe mail adresser. Det skal være kvalificerede tilmeldinger ellers dur de jo heller ikke til noget. Har været i kontakt med et firma som tilbød at lave en tilmeldingsløsning for mig, men det er bare en plugin til FB, så det burde vel ikke virke helt vildt meget anderledes end den plugin og sponsorerede opslag jeg selv kan lave? Og så var det i øvrigt sindssygt dyrt.

Har læst, at Thorborg siger her i debatten et sted, at man skal sørge for at være tilstede på de sociale medier, men det er ligesom det eneste bud synes jeg, at han giver på selve opbygningen af mailinglisten. Og det er jo også dejligt nemt (og sindssygt flot), når man som ham har 20-30k læsere :-) Så jeg ville blive utrolig glad for ideer og tanker til at komme videre. I er mere end velkomne til at tage et kig på både min FB side og mit website for at se, hvordan I synes det fungerer. 

På forhånd tak for konstruktive ideer :-)

bedste hilsener

Jon

aka vinbonden

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon, del informationen om dit nyhedsbrev i de forskellige vin-grupper, der er på Facebook. Og så bliv ved med at dele dine blog-indlæg og viden i selv samme grupper. Jeg vil også dele informationen om dit nyhedsbrev på min FB side: Danish Wine Forum

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København / Bordeaux
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Le Raït Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Daniel

tak for feedback og tak for deling... skøøønt :-) 

bedste hilsener

Jon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)