Hej programmør, Jeg leder efter (unge) programmøre, som er interesseret at bygge en solid app. Arbejdet er vurderet til cirka 1500-2000 mandetimer pre-launch. Jeg har brug for en UI/UX designer, en front-end og back-end udvikler. Jeg kan selvfølgelig ikke love at denne app kommer til at indbringe millioner, men dette er min vurderingen og man skal selvfølgelig selv vurderer dette efter man har kigget på det materiale jeg har. Jeg forventer en underskreven NDA inden jeg udlevere detaljer om projektet. Ind til videre har jeg lavet en businessplan, wireframes, userstories og en udførlig beskrivelse af hvert wireframe. Jeg har været i kontakt med flere investorer og har i øjeblikket fået "lovet" 200.000kr, med flere andre gode prospekter. Nedenstående er det jeg lagde op som en job annonce på elance.com I'm seeking a very professional team being able to complete the following tasks: 1. Making a very professional design. A dedicated designer will be required. Regarding programming the app you will have to be able to do the following: Regarding creating the microsite: Hvis du har evnerne til dette, vil jeg gerne hører hvad du kan tilbyde og så kan der forhandles om hvad jeg kan tilbyde dig. Send en mail på thgo14ab@student.cbs.dk (ja, jeg studerer på CBS - Don't judge (I det mindste er det matematik)), så sender jeg en NDA. Hav en fortsat god dag derude! Mvh, |
Søger front-end, back-end og UI/UX programmører til at lave en app!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)