Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger front-end, back-end og UI/UX programmører til at lave en app!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej programmør,

Jeg leder efter (unge) programmøre, som er interesseret at bygge en solid app. Arbejdet er vurderet til cirka 1500-2000 mandetimer pre-launch. Jeg har brug for en UI/UX designer, en front-end og back-end udvikler. Jeg kan selvfølgelig ikke love at denne app kommer til at indbringe millioner, men dette er min vurderingen og man skal selvfølgelig selv vurderer dette efter man har kigget på det materiale jeg har. Jeg forventer en underskreven NDA inden jeg udlevere detaljer om projektet.

Ind til videre har jeg lavet en businessplan, wireframes, userstories og en udførlig beskrivelse af hvert wireframe. Jeg har været i kontakt med flere investorer og har i øjeblikket fået "lovet" 200.000kr, med flere andre gode prospekter.

Nedenstående er det jeg lagde op som en job annonce på elance.com

I'm seeking a very professional team being able to complete the following tasks:

1. Making a very professional design. A dedicated designer will be required.
2. Program the app. Please refer later in the description for details on this subject.
3. Creating a microsite to advertise the app. Please refer later in the description for details on this subject.
4. Being able to making app store and web search optimization.
5. Servicing the app for 6 months.

Regarding programming the app you will have to be able to do the following:
1. Making a barcodescanner that can read different types of barcodes. These will be described in the description given later in the process.
2. Linking my app to the MobilePay app. Instructions how to do this will be given.
3. Linking my app to the Swipp app. Instructions how to do this will be given.
4. Linking my server information to e-economic. Instructions how to do this will be given.
5. Making a user able to use NemID login. Instructions how to do this will be given.
6. Writing the Android app in java, and iOS app in Swift
7. Linking my app to an SMS verification method

Regarding creating the microsite:
1. The site will function as a web platform to market the app.
2. Therefore it must contain pictures that explain the app, and possibly a video.
3. It must also contain a feature where people can sign up to newsletters/announcements regarding the app

Hvis du har evnerne til dette, vil jeg gerne hører hvad du kan tilbyde og så kan der forhandles om hvad jeg kan tilbyde dig.

Send en mail på thgo14ab@student.cbs.dk (ja, jeg studerer på CBS - Don't judge (I det mindste er det matematik)), så sender jeg en NDA.

Hav en fortsat god dag derude!

Mvh,
Theodor

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)