Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere eller investor søges til spændende opstart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på jagt efter en god ide, du sammen med andre kan bygge op til et solidt firma?
Eller har du lyst til at investere?

Jeg har en ide til et jobsite med et twist, der får det til at skille sig ud fra alle de eksisterende jobsites. Ideen er gennemarbejdet og er efter research hos målgruppen tilpasset deres behov, og den har potentiale til at blive rigtig stor, hvis vi gør det ordentligt. Målgruppen er generelt MEGET interesserede i ideen.

Ideen er for stor til, at jeg bare selv kan løbe med den. Jeg har brug for en udvikler og en sælger, og forestiller mig, at vi enten kan indgå i tredelt partnerskab, eller alternativt at en investor kan finansiere en ansættelse af de to. Med tiden får vi brug for flere medarbejdere, men i opstarten kan vi nøjes med en udvikler og en sælger.

Jeg selv kender en del til jobbank-branchen og kan desuden stå for markedsføring, de fleste administrative opgaver og i samarbejde med udvikleren design og usability på sitet.

Jeg leder efter dig, der:
- Er super god til det, du laver.
- Har lyst til at bygge et solidt firma op fra bunden, og er klar over, at det kræver en masse arbejde og engagement.
- Er ambitiøs og har høje krav til kvalitet. (Og det må ikke bare være en kliche. Vi skal sparke røv både i forhold til kvalitet og resultater.)
- Er selvkørende.
- Kan arbejde uden løn i en periode på måske ½-1 år. Ikke nødvendigvis fuld tid (jeg er klar over, at du også skal betale dine regninger - det skal jeg også), men mere end blot aftener ved siden af et fuldtidsjob.

Synes du, at det lyder spændende, og kan du genkende dig selv i beskrivelsen?
Så send mig en pm, hvor du fortæller om dig selv og hvad du kan byde ind med.


Hilsen Rie

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie,

Jeg har skrevet en PB

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Undskyld jeg først svarer nu - min eftermiddag og aften rendte fra mig.    Wink
Jeg har svaret dig.


Mange hilsner
Rie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)