Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider der sender videre til andre sider, som pricerunner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, et hurtigt spørgsmål. Jeg tror jeg har fået en ret så glimrende ide til en ny hjemmeside, og den i forbindelse har jeg et par hurtige spørgsmål.

Sider som fx pricerunner, der har en oversigt over priser på nettet for et givet produkt, tjener selvfølgelig penge på annoncer. Men tjener de også ved at sende videre? Er det let at lave en analyse af den slags, og fx om det munder ud i et køb? Er det per klik eller på salg? Nogen der vil gætte på hvor meget de tjener?

Mvh

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt forskelligt fra site til site, men generelt set tjener de penge på følgende måder:

1. Annoncering

2. Sende klik/besøgende til din hjemmeside

3. Skabe konverteringer for dig

Alt kan måles og spores ved brug af forskellige HTML-koder. Teknikken bag er meget identisk med måden du opsætter Facebook Pixels og Google sporingskoder på. Derudover skal du som webshop-ejer have et automatisk produktfeed sat op, så dine produkter, beskrivelser, billeder og priser automatisk bliver sendt til f.eks. Pricerunner.

Umiddelbart lyder det ikke til, at du har undersøgt så meget endnu. Før du spørger videre vil jeg anbefale, at du læser en del omkring affiliate, som i høj grad virker på samme måde.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, jeg har ikke læst noget som helst om det.

Men tak for svarene, skulle bare have bekræftet at man kan spore den slags.

Jeg læser videre!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lang tid siden jeg undersøgte det, men tror det fremgår på deres site at de tager sig betalt per klik på vare der leder brugeren til en shop, tror prisen var 1krone

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)