Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsninger i flere lande.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Nu kommer dagen snart hvor vi skal gå online med seneste projekt. Det bliver stort og dækker hele norden.

Vi starter i danmark og tager nok en stor quickpay løsning til Dankort, visa mm.

Men hvis det går som det skal så skal folk fra

Finland

Sverige

Norge

Tyskland

og England kunne benytte vores service også. 

Hvordan håndterer vi dette samt mht til valuta og faktura til disse lande? 

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:12

Har ikke helt styr på det, men er visa/mastercard ikke en mulighed? De fleste har vel visa/mastercard - også i norden?

Ved ikke helt hvad du mener i forhold til faktura....

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 17:14

Smith:

Hej Alle.

Nu kommer dagen snart hvor vi skal gå online med seneste projekt. Det bliver stort og dækker hele norden.

Vi starter i danmark og tager nok en stor quickpay løsning til Dankort, visa mm.

Nogen gange går det lidt stærkt og jeg har ikke briller på!......

Så nu at i havde skrevet visa, tja så har jeg ikke noget bud på det.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:16

Hej FruFisk

Tag en snak med QuickPay og/eller PBS omkring mulighederne. Du skal så vidt jeg lige husker have lavet en aftale både omkring Visa/Dankort og internationale kort (herunder hører MasterCard / JCB osv.)

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 17:37

Simon J:

Hej FruFisk

Tag en snak med QuickPay og/eller PBS omkring mulighederne. Du skal så vidt jeg lige husker have lavet en aftale både omkring Visa/Dankort og internationale kort (herunder hører MasterCard / JCB osv.)

He he... er vist ikke den eneste der glemmer brillerne.

Men tak for svar. Det er trådstarter der spørger, ikke mig.... men tak alligevel ;-)

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:50

Den eneste mulighed du har er at tilbyde internationale kort, til disse lande. Hvis du skal tilbyde til et "Svenskkort" (synonym for dankort i sverige), så skal du sansynligvis - som i Danmark - have et firma i landet, en fysisk adresse, bank, samt være kreditværdig i landet. Så jeg ser internationale kort, som det bedste - og måske eneste løsning for dig.

De fleste betalingsgateways kan håndtere alle slags valutaer, når der benyttes interantionale kort. Ellers ring til mig, jeg tilbyder sådan en.

Mht. fakturaer, skal disse faktureres efter EU regler, og evt. i EURO da du ikke kan opkræve i svenske kroner i sverige med mindre du igen har firma, adresse osv. der. Og så husk der er forskellige momsregler, alt efter hvilket land du fakturare til, men det skal SKAT hjælpe dig med. Ellers kontakt en revisor.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:59

Du skal tage fat i Global Collect, dem bruger vi i SPAMfighter.
http://www.globalcollect.com
De kan forsyne dig med mere end 200 kort, heriblandt lokale debitkort og det giver en stort mesalg til slutbrugere.

Dbh Martin

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:23

Hej tak for jeres svar.

Så til svenske, norske, findske, tyske, engelske side var det måske en smart ide at handle i euro

Meningen er at de efter køb kan hente en kvittering / faktura i systemet hvis de ønsker den til deres regnskab.

Martin, jeg kunne forestille mig det er en rigtigt dyr løsning de har :) Kan du fortælle lidt mere om hvordan det foregår? Pris mm.. ?

På forhånd tak. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:34

Med Global Collect kan du handle i mange valutaer, pt. taver vi i mod:
USD, EURO, GBP, CAD, AUD, JPY, CHF, SEK, NOK, DKR, ISK, NZD, Rand and HKD

Hvad det koster aner jeg ikke, det er min partner Henrik der styrer den side af forretningen.

Dbh Martin

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:52

FruFisk:

Simon J:

Hej FruFisk

He he... er vist ikke den eneste der glemmer brillerne.

Men tak for svar. Det er trådstarter der spørger, ikke mig.... men tak alligevel ;-)

Hov.. nå det er den s..... leverpostej ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)