Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville I bruge sådan et program?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver dette indlæg for at høre om I ville bruge et program som er magen til skype med nogenlunde samme funktioner , men hvor man derimod kunne ringe gratis til alle fastnet- og mobiltelefoner rundt i verden, hvis der blev afspillet et direkte målrettet reklamespot inden samtalens start?

Er det et program i ville bruge hvis det fandes?

Ser frem til at høre jeres meninger! 

Mvh.

M. 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:55
Er det kun brugeren af programmet der hører reklamespottet, eller er det også modtageren af opkaldet?
Jeg tror ikke jeg ville. Jeg ringer primært til udlandet i forbindelse med forretning, og der vil jeg hellere betale end at skulle ulejliges af en reklame.
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:11

Hej Sune.

Tak for svaret! 

Det ville kun være en selv som ville få vist reklamespottet inden opkaldets start. Du behøves jo ikke nødvendigvis kun bruge programmet til at ringe til udlandet, det kunne f.eks. også bruges hvis du bare ringede til en kammerats mobil i DK.

Samtidig ville programmet have alle basale funktioner: Ring PC - PC, Vennelist, On/offline status, messageboad etc etc-

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:36

Nix.

Du er ikke den første som prøver dette, og du er heller ikke den eneste som har planer om dette. Jeg tror ikke på ideen - specielt i disse tider hvor tingene bliver billigere.

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:27

Hej,

Der er tusindvis som har tænkt samme tanke som dig.

Dog er jeg sikker på at der er et meget stort marked for det.

Jeg vil dog ikke anbefale dig at tænke mere på det, da det vil tage dig lang tid at nå Skype højder og Skype ville kunne lave det over natten.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)