Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med feedback på vores nye koncept.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fyrster:

Kære Aminoer,

Vi har etableret et nyt koncept. Og vil meget gerne høre jeres ærlige mening. Er det forståeligt når man rammer hjemmesiden og hvad er jeres holdning om designet og brugervenligheden - og sidst men ikke mindst, kunne i forestille jer at gøre brug af konceptet?

På forhånd tak ;-)

hej

jeg er nok lidt dum of langsom men jeg fatter ikke lige helt hvad det er jeg er landet paa ? hvad er det liii jeg skal / kan ?

jeg ser ingen forklaring paa det kun det 123 banner ?

har i ikke en video ? eller en side der forklare det mere ?

mvh

anders

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tingene er taget til eftertragtning - vil meget gerne vide om du har læst det som står i den "sorte header" for her beskriver vi faktisk konceptet - men det kan godt være at budskabet er for uoverskueligt så det ville være bedre på en anden måde? Alle forslag er værdifulde for os.

Tak til alle for feedback'en ;-) 

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår heller helt ikke konceptet. Jeg har læst det i headeren. Som jeg læser det forstår jeg det som

1. jeg søger en vare til en billig pris og indsender det

2. i finder en sælger til den pris

Hvad jeg så ikke forstår er der f.x. ved barnevognne står 1 køber 1 antal. Det vil vel så reelt sige jeg ikke melde mig på banen som køber? Eller hvad? Synes jeg blot er lidt forvirrende. Og hvad nu hvis jeg synes prisen stadig er for dyr? 

Og så et forslag - måske mest interessant hvis dem der udløber snart står øverst oppe. Og opdeling af produkter i nogle kategorier

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Ja det med "antal" indikerer hvor mange antal "Stk" der er solgt. Men som du og andre ser det kan jeg sagtens se nu at det kan misforstås og derfor bliver det også fjernet.

Vedr. priserne: Hele konceptet bygger på at man "committer" sig til et køb "kun hvis man kan acceptere den "Ønskepris" som er nævnt. Efter perioden på dealen er udløbet får forhandlerne mulighed for at byde ind med deres priser, hvilke aldrig kan overstige "ønskeprisen" så produktet kan altså aldrig bliver dyrere end det man har accepteret, det kan kun blive billigere. Det afhænger selvfølgelig af hvor mange der "committer" sig købet "Jo flere jo bedre" derfor opfordre vi også til at forbrugerne skal "Dele" på div. sociale netværk m.m.

Tak for kommentarerne ;-) 

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg baksede for et par år siden, selv med en lign. ide - fedt at se, at andre har realiseret det.

I forhold til de tanker, jeg selv har gjort mig omkring det, tror jeg at i kan gøre flg. for at optimere konceptet:

1: Giv konkurrencen fri - hvor lade brugeren indtaste en ønsket pris? Prøv i stedet, at vende den om. Lad brugeren oprette en ønsket vare - send varen i udbud hos leverandører, hvorpå i får en pris retur. Brugeren accepterer her prisen, som værende den "højest mulige".

2: Derpå inviteres venner og bekendte, så man får et "gruppekøb" ud af det - dvs. med alm. markedsmekanismer, så giver en større mængde, automatisk en bedre pris. 

3: Købet sendes 1 gang i døgnet, ud til "genbud" hos leverandørerne, som har mulighed for at byde igen, på den aktuelle mængde.

4: Når købet så er udløbet, står man alt andet lige, tilbage med den bedste pris.

Ovenstående vil give både køber og sælger incitamenter til, at holde købet i gang. Køber fordi, at jo flere man kan få med, jo større mængde = billigere pris - Leverandør fordi en større mængde er mere interessant at byde på + leverandøren kan opnå en bedre mængderabat, hos sin producent - også på varer til lager..

Byder gerne ind med mere, hvis du er interesseret :)

Fra København S
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en interessant idé. Jeg kender folk, som vil elske det. Jeg tænker det er værd at nævne, at jeg er sådan en mavesur gammel stodder, som øjeblikkeligt og uden betænkning vil blokere det. Jeg hader inderligt ligegyldigt fyld på sociale medier, og nærer en vis stolthed over at have en facebook, som er helt fri for reklamer =D

Det siger jeg ikke for at være en lyseslukker. Kun for at indikere, at der findes folk som mig, som aktivt fravælger alt af den slags. Hvis du vil nå sådan en som mig, skal der helt andre ting til.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

"Sidst, men ikke mindst er det også dig, der henter besparelsen hjem!"

Og hvad scorer du selv på det?

Jeg er også som Michael, totalt off på den slags mellemled.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser nu at I har gemt Om os etc væk i en drop menu efter Søg på forespørgsel .

Hvorfor gemme Den om os væk som forklare mere i dybden hvad det går ud på ?

Efter min mening skal der et "stort" skrigende link frem oppe ved siden af jeres logo "Så nemt er det" link og en sider der forklare det eller en video på 30 sek som forklare det

Det ville hjælpe på det efter min mening

Mvh
Anders

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)