Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få fjernet "falsk" anmeldelse på facebook?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så blev det tid til min første indlæg herinde. Jeg har haft en kunde, som ikke ville sende mig hendes vare, således at jeg kunne tage stilling til hendes reklamtion. Dette har hun tolket som en afslag på hendes reklamation, selvom jeg flere gange har bedt hende sende mig varen. Familien på 6 personer har så lørdag morgen givet mig 6 dårlige anmeldelser med ord som: løgner, uforskammet, dårlige produkter, dårlig kundeservice mm. Jeg er helt nyåbnet, så det ser virkelig ikke godt ud, når jeg hovedsagelig kun har 18 anmeldelser, og lad os bare være ærlige....10 af dem fra min kære familie (hvilke jeg ellers ikke har bedt dem om he he).

Kan jeg gøre noget? Ved en fejl er jeg gået i dialog med dem alle, og alle er helt friske p at svare....pånær hende, som rent faktisk var kunde i min butik og havde købt varen.

Jeg tænker, om jeg skal fjerne muligheden for at lave anmeldelser, hvis man kan det? Jeg synes det er helt okay med en dårlig anmeldelse, fra kunden der reelt har haft en dårlig oplevelse med mig og firmaet - men de øvrige er jo ikke kunder, så synes ikke det er fair.

Håber I kan følge mig.

Mvh

Majbritt

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan bevise det er dem og at de ikke har ret i deres anmeldelse så send det til en advokat.

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

altså mormor er køber af produktet, og barnebarnet bruger. Da produktet så går i stykker kort tid efter, så synes både mor, far, moster, onkel og morfar også at de er kunder i min butik. Jeg mener dog, at det kun er mormor - hende som har betalt, hende jeg har skrevet sammen med vedr. produktet.

En advokat virker lidt voldsomt for min nystartet webshop (ikke mindst økonomien i at hyre en advokat). Vil bare gerne have fjernet familiens kommentarer, da jeg ikke mener de er kunder i min butik.

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak John - der er heldigvis en stjerne ved dem alle, så det kan forhåbentlig lade sig gøre :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrittkj:
Tusind tak John - der er heldigvis en stjerne ved dem alle, så det kan forhåbentlig lade sig gøre :-)

Der kan godt gå noget tid, inden Facebook ser og reagerer på din anmeldelse.

Men ligner anmeldelserne hævn, bør du have en rimelig chance for at få Facebook til at fjerne dem.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor ska det til advokat?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
De 10 fra din familie, Er de kunder i din biks?
Fra København S
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mellemtiden synes der er være to punkter, det er værd at nævne:

1) Hvis din netbutik er helt nystartet, er trafikken på FB formentlig også begrænset - dermed er skaden i samme omfang måske til at overse.

2) Overvej at svare pænt på deres henvendelse. Beskriv faktuelt, at du gerne bytter varen, men at det er helt normalt at man så returnerer den beskadigede vare. Henvis til købsbetingelserne, købeloven, og så fremdeles. Smil og vær høflig. Og hvis du har lidt is i maven, så får du nogen til at gå ind samme sted og rose din butik, og sige et eller andet i stil med 'flot, at du håndterer en vanskelig kunde så professionelt - god service!'

Hvis du smider et link til FB, forestiller jeg mig at nogen herfra kunne hjælpe med at skrive noget pænt.

Held og lykke =)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)